Procyon aero 18” velgen

Churiel

Nieuw lid
Hallo liefhebbers,

In afwachting van de levering van mijn Skoda Karoq Sportline 1.5 DSG en dus standaard voorzien 18” Procyon Aero black velgen.
Iemand tips (link en foto’s?) welke naafdoppen, moerkappen en evt. afdekker voor slotbout ik kan bestellen via Ali? En in Matt of hoogglans? Want wordt de Procyon velg in glans of Matt uitgevoerd?

Wil de Aero kappen er namelijk afhalen.
Iemand dit al gedaan incl visueel resultaat?

Dank alvast indien iemand met de zelfde gedachte speelt of dit reeds heeft toegepast
 

Churiel

Nieuw lid
Dank voor je reactie
Als ik het goed begrijp zijn aero covers met de hand te verwijderen (geen apart hulpmiddel nodig?) en dien ik 20 moerkapjes en 4 naafkappen te bestellen. Voor een evt slotbout zie ik nergens afdekkers dus was daar maar van uit gegaan
 

Churiel

Nieuw lid
Ben ook wel benieuwd naar de Procyon Aero black 18” velgen zonder de Aero kappen onder een Karoq sportline.
Bovenstaande foto laat alleen de losse velg zien maar dan in soort van lichtmetaal
 

Churiel

Nieuw lid
Hoe lang heb je er op moeten wachten?
Ook een sportline 1.5 dus?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

KaRoQ-2023

Actief lid
Wauw 11 maanden.... wij hebben in nov-2022 besteld en volgens laatste bericht is productie verwacht in wk 18 met levering ca. 4wkn later. dat vind ik al lang...
Ik ben benieuwd of dat ook gaat gebeuren :dankje:
 
De productie schijnt inmiddels alweer wat beter te lopen. Hier was het eerst week 6, nu toch 10 weken later zal hij geleverd worden.

Ik hoop met je mee!
 

Churiel

Nieuw lid
Eind februari 2023 besteld, verwachte levering nu is week 1 2024! Karoq Sportline 1.5 DSG en dat ZONDER aanvullende opties…
 

EdK

Forumguru
Ik ben niet echt een verlager, maar met deze velgjes moet je toch echt wel iets verlagen.
Lijken nu net 15 inch velgies in de wielkast.... :pieker:
:koffie:
 
Bovenaan Onderaan