Problemen radio Octavia 2011

Herman65

Nieuw lid
problemen radio van Mn Octavia 2011.
Sleutel uit contact radio blijft spelen.
Boordcomputer ineens regel navigatie verdwenen.
Achteruitcamera ingeschakeld gaat radioschetm achteruitscherm uit

Help
 

Marcooctavia

Forumguru
problemen radio van Mn Octavia 2011.
Sleutel uit contact radio blijft spelen.
Boordcomputer ineens regel navigatie verdwenen.
Achteruitcamera ingeschakeld gaat radioschetm achteruitscherm uit

Help
Welke radio origineel?
Contact staat toch uit.
Staat hij wel in achteruit.

Zo duidelijk dit:tegek:

Marco
 

Duijzer

Donateur
Beste @Herman65, welkom hier. Het wordt op prijs gesteld als je je even voorstelt bij meet en greet.
Dan weten we misschien ook het type en uitvoering van je Octavia, waardoor we wat beter antwoord kunnen geven.

Wat je radio betreft: help het om de on/of knop in te duwen, of reageert hij daar niet op?

Het lijkt me met de informatie die ik nu heb een goed idee om het systeem te resetten.
Hoe dat werkt is afhankelijk van het type dat je hebt.
 

Antera

Donateur
Verwijder je radio en gooi hem in de prullenbak. Problem solved. Met deze zeer onduidelijk info kunnen we verder niks. Graag juiste info zodat we er een zinnig antwoord op kunnen geven
 

Herman65

Nieuw lid
Ik zal het even duidelijker maken mannen
Sinds vorige week vrijdag s’morgens naar het werk koude start niks aan de hand.
Ik haal altijd de post op,doe de Octavia combi bj 2011 uit haal de sleutel uit contact normaal gaat de radio origineel vanaf fabriek ook uit maar die blijft nu spelen.moet ik nu handmatig uitzetten met aan/uit knop
Ook volume knop op stuur werkt niet.
Auto start wel gewoon maar radio moet ik zelf weer aan zetten.
Scherm van admunsun radio/cd/navi werk wel behalve als ik navi aan zet en de lampen ook aan zet veranderd het scherm niet van kleur word altijd donkerder.
Zet ik auto in zn achteruit komt niet het scherm voor achteruit rijden parkeersensoren.
Ook op scherm boordcomputer waar normaal 5 regels staan mis ik ineens audio en navigatie.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan