Problemen met elektronica, accu en ernstig beschadigd voorruit tesamen.

Cordoba

Forumguru
@EdK Als de CC geblokkeerd wordt door de ECU, verwacht ik dat je ook een foutcode kunt uitlezen. In dit geval gaat het om een O2 uit 2005, dus die zal nog geen SS hebben.
 
Heb dat probleem zoals beschreven enkele keren gehad na lege accu en na stuk rijden verdwenen alle storingen alleen CC deed nog steeds niets
Na denk een 20 a 30Km gestopt en sleutel uit contact en buiten gaan staan en deur dicht gedaan.
Hierna weer ingestapt en gestart en snelweg weer op en CC deed gewoon weer naar behoren.
.............
Had ik ook gelezen hoor! Bij mij ook wel eerder gebeurd, dan even herstarten en probleem opgelost, niet zoals bij jou. Maar heb ik wel geprobeerd, even verder rijden en uitstappen, hielp ook niet... Ineens na 3 dagen stilstaan bij een lange rit ineens wel weer... Ik snap het niet, maar ergens in het systeem leest wrs iets niet altijd goed uit, toch connectie met de CAN bus?
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
@EdK Ik bedoelde dat in het geval van de topicstarter, JB dan wel een foutcode had gevonden.
Er zijn wel wat foutmeldingen gevonden (uitgelezen door een monteur die heel adequaat was), maar niks wat op dit moment het probleem, leeglopen van de accu, kan verklaren. Erg fijne garage en eigenaar trouwens, daar heb ik veel vertrouwen in! Maar ik ga nog even aankijken wat de accu nu thuis bij stilstand (en aangekoppelde pool) doet.
 
@EdK Als de CC geblokkeerd wordt door de ECU, verwacht ik dat je ook een foutcode kunt uitlezen. In dit geval gaat het om een O2 uit 2005, dus die zal nog geen SS hebben.
De ECU van het ABS systeem was intussen vervangen door een andere garage, dus geen foutcode meer, die kon de rest echter niet oplossen. CC, blower en voorste geluidsboxen deden het niet. CC is na enige dagen stilstand uit zichzelf weer begonnen (gelukkig want ik had 270 km voor de boeg). Het zal ergens in de aansluiting/aflezing zitten, maar deze werkt iig weer. Nu nog de accu......
 
Bovenaan Onderaan