Problemen met DSG-7 na update

CDK

Forumguru
@supersjors, bijna een zo goed als nieuwe auto ophalen morgen dus....., dat is dan het enige voordeel, maar wat eeb ellende allemaal zeg! En dat alleen door een update :(
 

snapo6

Senior Member
Skoda De Waal (voorheen AMES) uit Gorinchem. Met name Arco, de chef werkplaats verdient een grote pluim!
Ze zijn al een aantal jaren dealer van het jaar, op rij :D

I'm lost :sterretjes:

Zelfde geldt voor Vepreda uit Spijkenisse nu Auto Hoogenboom.

Wel blij dat problemen op zo'n nette manier wordt opgelost.
 

De Stip

Forumguru
Zo, de Octavia opgehaald en hij stond glimmend gepoetst en van binnen keurig uitgezogen op me te wachten. Na een gezellig praatje en de nodige dankwoorden uit te hebben gewisseld, ben ik op pad naar huis gegaan. En precies zoals Arco al zei, hij rijdt weer alsof hij net van de band inTsjechië komt rollen. Tjonge, wat ben ik blij en in m'n nopjes. Nu maar hopen dat de volgende 70.000k zonder noemenswaardige problemen gaan verlopen :)
 

ertromp

Forumguru
Zo, de Octavia opgehaald en hij stond glimmend gepoetst en van binnen keurig uitgezogen op me te wachten. Na een gezellig praatje en de nodige dankwoorden uit te hebben gewisseld, ben ik op pad naar huis gegaan. En precies zoals Arco al zei, hij rijdt weer alsof hij net van de band inTsjechië komt rollen. Tjonge, wat ben ik blij en in m'n nopjes. Nu maar hopen dat de volgende 70.000k zonder noemenswaardige problemen gaan verlopen :)
Goed dat het geregeld is :thumbsup: 70K???:pieker: Heb vertrouwen :D Moet minstens 170K goed gaan nu.
 

CDK

Forumguru
:thumbsup: @supersjors, fijn en goed om te horen, jouw auto kan er weer even tegen op deze manier, je zit niet op zulke ellende te wachten, maar als het uiteindelijk op deze manier imho super opgelost wordt moet je bijna wel een tevreden mens zijn lijkt me :jaja:
 
Bovenaan Onderaan