Probleem met gebruikersprofielen

Boris_Y

Nieuw lid
Sinds kort ben ik eigenaar van een nieuwe Kamiq, met het Amundsen infotainment systeem. Ik ben echter wat verward door de werking van de gebruikersprofielen. We hebben 2 gebruikers aangemaakt via Skoda Connect en deze toegevoegd in de wagen. 1 van de profielen is ingesteld als hoofdgebruiker. De wagen lijkt automatisch de juiste gebruiker te selecteren afhankelijk van welke sleutel gebruikt wordt om te ontgrendelen. So far so good.

Wanneer ik echter in het ene gebruikersprofiel radio zenders toevoeg aan de favorieten of wijzigingen maak aan de virtual cockpit, zijn deze wijzigingen nog steeds zichtbaar wanneer ik wissel naar het andere gebruikersprofiel.
Horen de favoriete radio zenders en virtual cockpit instellingen niet gekoppeld te zijn aan een gebruikersprofiel, of hoort dit niet tot de functionaliteiten van een gebruikersprofiel? Het lijkt mij namelijk de essentie dat elke gebruiker zijn eigen instellingen kan hebben. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit wel te laten werken?

Bedankt!
 
Bovenaan Onderaan