Probleem met amundsen + , komt het wel vaker voor dat er een speaker (links voor) zomaar uitvalt.

Komt dit vaker voor en ligt dit aan de speaker of aan de radio. Ook werkt het koppelen met de telefoon goed alleen regelmatig moet ik de Blue tooth verbinding herstellen en opnieuw koppelen?

Tees

Donateur
Ik had ook af en toe het probleem met een van de speakers LV. In mijn geval was t opgelost door de stekker in het deurscharnier (in de rubberen mof) los te halen en in te spuiten met electronicaspray. Als dat niet helpt zou een kabelbreuk rond die plek een andere logische oorzaak zijn.

Met BT heb ik nooit problemen (zowel Android als iPhone). Misschien de radio een keer een harde reset geven?

Ik had ook af en toe het probleem met een van de speakers LV. In mijn geval was t opgelost door de stekker in het deurscharnier (in de rubberen mof) los te halen en in te spuiten met electronicaspray. Als dat niet helpt zou een kabelbreuk rond die plek een andere logische oorzaak zijn.

Met BT heb ik nooit problemen (zowel Android als iPhone). Misschien de radio een keer een harde reset geven?
Oke thanx voor de snelle reactie, maar een harde reset hier heb ik de code voor nodig toch? en ja het is een inport auto en veel papieren zitten erbij maar niet de code.

Tees

Donateur
Ik dacht dat je alleen een radiocode nodig hebt als je de unit in een andere auto zet. Zo niet, dan herkent de auto de unit gewoon en is er niets aan de hand

Oke ga ik proberen, tijd zal het leren. Ik weet wel bij mijn vorige auto Ford focus moest er wel telkens een code ingevoerd worden bij stroom onderbreking? Maar thnx voor het meedenken

Bovenaan Onderaan