Superb 3 Probleem mappenstructuur bij afspelen USB-stick

jef123

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Ik rijd een nu ongeveer week met mijn nieuwe Skoda SuperB III combi, meerbepaald de Greenline-versie. Zaaalig! :-) Maar heb wel 1 probleempje, namelijk met het afspelen van muziek van m'n USB-stick.

De indeling is als volgt: op mijn USB-stick staan 10 mappen. Elke map is een bepaalde CD. Elke map bevat X-aantal nummers. Zoals het voorbeeld hieronder:

USB-stick

└ MAP 1 (= CD X)
└ Track 1
└ Track 2
└ Track 3
└ Track ...
└ MAP 2 (= CD Y)
└ Track 1
└ Track 2
└ Track 3
└ Track ...
└ MAP 3 (= CD Z)
└ Track 1
└ Track 2
└ Track 3
└ Track ...
└ enz..... tot en met MAP 10

Als ik naar MEDIA ga en dan kies voor USB als bron, dan zie ik rechts op het scherm een aantal mappen staan. (op de foto hieronder zie je slechts 1 map staan maar bij mij zijn dat er meerdere, foto is gewoon van internet ter illustratie). Ik had verwacht 10 mappen te zien, omdat ik dus 10 mappen die ik op m'n stick heb gezet). Probleem: bij mij gooit ie alles door elkaar en zie ik ongelooflijk veel mappen, veel meer dan 10. Ook de indeling is totaal onlogisch, al de mappen bevatten gewoon random tracks.

Hoe komt dit? Is dit op te lossen?

Skoda-Octavia-iPhone-Music-How-To+(8).jpg

Vreemd alleszins en dat is nou net een probleem dat ik met mijn Columbus niet heb.

Zowel USB stick, als SD kaart lezen de mappen perfect.

Ik heb mijn CD's (die ook elks een map zijn) wel onder één hoofdmap staan.

Bij mij is het dus :

>muziek
>cd1
track 1
track 2
.....
>cd2

......

misschien dat dat helpt voor jpu?

Rallye

Forumguru
Op mijn Amundsen staan rechts naar het lijkt niet de mappen, maar plaatjes bij de CD's waarvan de nummers geript zijn. Als nummers in een map van verschillende CD's (bijvoorbeeld uit originele CD's en verzamelaars) geript zijn, krijgen ze een eigen plaatje. Naar mappen ga je via "selectie" en dan (uit mijn hoofd) bovenin naar het icoontje voor mappen.

Bovenaan Onderaan