Privacy Shades beschikbaar voor de O3 HB

O3-Rider

Senior Member
Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Constructieve eigenschap? :maakmegek:

Jammer dat de producent zo reageert, dat kost klanten. Als ik die "bouwtekening" bekijk, hoort er wel degelijk een uitsparing te zitten.

Ik wil ze best hebben, maar zonder achterraam tegen een goede prijs.
 

Badnews

Senior Member
Helaas heb ik gisteren geen tijd (laat werken, en vrouw had daarna de auto mee) om ook even fotos te maken.
Maar wat ik hier nu zie, is dit echt niet de bedoeling.
 

EdK

Forumguru
A: Ziet er niet uit
B: alle andere producten met derde remlicht zijn met uitsparingen zover ik weet
C: het doek gaat schuren over het remlicht en zal op lange duur gaten gaan vertonen op de hoeken van het derde remlicht

Dus of aangepast artikel krijgen, of terug sturen en geld terug vragen en andere alternatieven gaan zoeken..
 

Jstruijk

Senior Member
Die PS in de HB zien er niet uit. Kan niet de bedoeling zijn zo en het lijkt me niet dat ze bij de fabrikant het zo getest hebben en goedgekeurd voor productie. Zo wel, dan heeft er echt iemand zitten slapen.

Edit: stukje in verkeerd topic gepost :(
 
Laatst bewerkt:

cali05

Forumguru
Het zicht van de binnenspiegel is slecht door de plooien
image5.jpeg image6.jpeg

Zojuist een reactie van PS gehad. Netjes hoor:
"We nemen de set retour, dit zit werkelijk nergens na, mochten we een goede set krijgen houden we u op de hoogte. U krijgt eerst uw geld terug. U kunt het product retour melden via de site. Ons excuusvoor de slechte pasvorm".
 

cali05

Forumguru
Dit is de reactie van Privacyshades had ik onder de foto geplaatst:

We nemen de set retour, dit zit werkelijk nergens na, mochten we een goede set krijgen houden we u op de hoogte. U krijgt eerst uw geld terug. U kunt het product retour melden via de site. Ons excuusvoor de slechte pasvorm.

Keurig wat mij betreft. Ik ga kijken of ik alleen de zijschermpjes kan houden.
 

EdK

Forumguru
nette reactie dus van hun ! en het 100% met je eens.
Tsja je hebt er wel geen schermen door nu , maar blijf het een nette reactie vinden van ze en als ze dan ook de verzendkosten op hun nemen dan is het een gouden forum knuffel waard.....
 

O3-Rider

Senior Member
Ziet er inderdaad niet uit. Nette reactie. Van mij mogen ze de achterraam houden ik wil alleen de zijruiten.
 
Laatst bewerkt:

PingISI

Nieuw lid
Is er inmiddels al iets bekend m.b.t. de slecht passende achterraam zonwering van de HB? Wanneer verwacht PS een goed passend exemplaar te kunnen leveren?
 

Badnews

Senior Member
Het is een beetje stil vanuit PS bij mij, na mijn laatste mailtje geen antwoord gekregen.
Het viel me wel op dat ze gewoon nog verkocht worden, terwijl ze niet passen.
 

cali05

Forumguru
zelfde bij mij. Ik heb aangeboden alleen het scherm voor het achterraam terug te zenden en de overige shares tegen een gereduceerde prijs te houden.
 

cali05

Forumguru
Heb aangegeven dat ik alleen de zijruiten wil houden en geen scherm voor de achterruit, krijg €20,- retour.
 

O3-Rider

Senior Member
Daar komen ze dan voordelig mee weg. Wellicht niet eens verlies. Had ik het niet voor gehouden. Ik denk dat 75 mijn max zou zijn.
 

MartijnW

Actief lid
Ik heb in mijn Greenline HB een af fabriek oprolbaar privacy shade achter de achterbank zitten, die werkt perfect. Weet iemand of de shades voor de zijruiten ook los te bestellen zijn.
 
Bovenaan Onderaan