Privacy Shades beschikbaar voor de O3 HB

Badnews

Senior Member
Ik heb dit topic losgetrokken van de Sonniboy voor de O3 Combi (ander merk, ander model).

Dit topic gaat over de privacy shades voor de hatchback. Verschil met sonniboy is dat het achterruit uit 2 delen bestaat, de kwaliteit mogelijk minder is, maar wel goedkoper (de set kostte mij 116 euro incl verzendkosten)

Ik heb afgelopen week een Privacy Shades set voor de O3 HB aangeschaft. Ik heb de complete set gekocht, dus inclusief de achterruit. Deze zal ik waarschijnlijk niet gaan gebruiken (zal er wel een foto set van toevoegen).

Vandaag voor het eerst mee rondgereden. Eerste wat me opviel is dat het zicht toch wel minder wordt. Je moet iets meer focussen om 'door het gaas' heen te kijken. Mijn zoontje (7) bevalt het (op dit moment) nog wel. Het geeft bij zon ook iets meer rust in de auto, vooral als de zon wat lager staat.

Ze zitten verder goed, even puzzelen met vastzetten, maar toch redelijk makkelijk allemaal.

Dit zijn de foto's dusver, komen dus nog andere foto's als ik de achterkant (2 delen) ook probeer.

Bijlagen

• foto1.jpg
    foto1.jpg
    33,2 KB · Weergaven: 230
  • foto2.jpg
    foto2.jpg
    18,8 KB · Weergaven: 208
  • foto3.jpg
    foto3.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 207
  • foto4.jpg
    foto4.jpg
    20,6 KB · Weergaven: 197
  • foto5.jpg
    foto5.jpg
    65,1 KB · Weergaven: 193
  • foto6.jpg
    foto6.jpg
    62,4 KB · Weergaven: 196
  • foto7.jpg
    foto7.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 193
  • foto7.jpg
    foto7.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 190
  • foto8.jpg
    foto8.jpg
    36,1 KB · Weergaven: 202
D

Deleted member 12686

Haha, ik durf dat wel. Ik ben moderator op een ander forum :D

O3-Rider

Senior Member
Hmm vaag om het in dat topic te plaatsen. Ergens in het O3 onderdeel is iemand ook bezig geweest om 10 mensen bij elkaar te krijgen om korting te bedingen. Daarnaast vind ik het beter passen in onder O3, want daar zou ik ook starten als ik een O3 had (heb). Ik open gewoon een nieuw topic onder O3 en dan zie/hoor ik het wel. Het lijkt mij dat belangstellenden er voordeel bij kunnen hebben en daar gaat het om. Verder ben ik niet werkzaam bij dat bedrijf oid.

D

Deleted member 12686

Het gaat niet om belangen, maar gewoon om kopen van onderdelen bij een bedrijf (derde)
Iets kopen heeft namelijk niks met de techniek te maken en zo wordt vervuiling van het forum voorkomen :jaja:
Je kunt ook ten alle tijde een moderator om hulp vragen, daar zijn ze voor :D

O3-Rider

Senior Member
Gaat goed komen, ik wacht eerst even de reactie van het bedrijf af.

Maar euh als dit forum zo strikt zou zijn, zouden er ook niet zoveel eindeloze Off Topic posts zijn.
Maar dat is slechts mijn mening.

cali05

Forumguru
Dit zijn de foto's dusver, komen dus nog andere foto's als ik de achterkant (2 delen) ook probeer.

Heb je de shades al voor je achterruit zitten? Ben je tevreden. Er zit bij mij geen uitsparing voor het derde remlicht daardoor vind ik de shares niet mooi zitten voor de achterruit.

O3-Rider

Senior Member
Je zei "Er zit bij mij geen uitsparing voor het derde remlicht", daaruit maak ik op dat jij andere/afwijkende hebt.

Er zit bij mij geen.. dus normaal gesproken wel.

Badnews

Senior Member
Toch gelijk even naar gekeken (auto staat voor de deur, dus werd bijna niet nat).

Je hebt gelijk, wat een misser. De achterramen passen gewoon niet, geen uitsparing voor het 3e remlicht. Onderaan wel een bocht in het midden, maar totaal niets voor het 3e remlicht (zie foto's)

Morgen eens een mailtje sturen naar de verkoper :(

Bijlagen

• foto-1.jpg
    foto-1.jpg
    42,6 KB · Weergaven: 124
  • foto-2.jpg
    foto-2.jpg
    34,9 KB · Weergaven: 111
  • foto-3.jpg
    foto-3.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt:

cali05

Forumguru
Je hebt gelijk, wat een misser. De achterramen passen gewoon niet, geen uitsparing voor het 3e remlicht. Onderaan wel een bocht in het midden, maar totaal niets voor het 3e remlicht (zie foto's)

Exact, ik wacht even af wat je voor reactie krijgt op je mail aan de verkoper. Hoor graag hun reactie.

cali05

Forumguru
Je zei "Er zit bij mij geen uitsparing voor het derde remlicht", daaruit maak ik op dat jij andere/afwijkende hebt.

Er zit bij mij geen.. dus normaal gesproken wel.
Ik zou verwachte dat er wel een uitsparing zou moeten zitten maar bij de privacyshades zit die uitsparing er dus niet.

Bovenaan Onderaan