Prijzen Superb Combi bekend...

Mick

Actief lid
Dat is toch raar. De combi zou volgens deze site ook leverbaar worden met de 1.9Tdi. Op de Skoda site zelf, staat alleen maar de 2.0Tdi.
Wie heeft er nu gelijk?

Skody

Actief lid
Gewoon de normale Superb-prijzen met 1500 optellen en je hebt de combi prijs.
Nou, eerlijk gezegd lijkt t me wel handig als je dan weet wat bij welke (business) uitvoering voor die 1500 euri's wordt geleverd, want dat zal niet identiek zijn.

Skody

Actief lid
Vandaag gehoord dat de demo's inmiddels door de dealers zijn besteld. De leasemaatschappijen geven aan dat de Superb Combi over twee weken calculeerbaar is. By the way, de prijzen van de benzine Superb's zullen naar verwachting vanaf 1 januari a.s. dalen en diesel gaat omhoog. Zo wordt de Superb BL Elegance (sedan) ongeveer 1000 euro duurder en gaat met 170 pk diesel en DSG rond de 44.500,- kosten. In de Ambition BL wordt de Columbus naar ik begreep niet meer gemonteerd maar de Amundsen. Uit de Elegance BL gaan de zongordijntjes achter, sunset blijft wel. Daarentegen komt er standaard alarm op de auto. De inschatting is dat t.a.v. de Combi de meerprijs minder zal zijn dan in Duitsland omdat NL een land van combi's is en er dus een hogere afzet wordt verwacht. Dus... nog even geduld en dan is ie er toch eindelijk.

Merwe

Nieuw lid
Vandaag gehoord dat de demo's inmiddels door de dealers zijn besteld. De leasemaatschappijen geven aan dat de Superb Combi over twee weken calculeerbaar is. By the way, de prijzen van de benzine Superb's zullen naar verwachting vanaf 1 januari a.s. dalen en diesel gaat omhoog. Zo wordt de Superb BL Elegance (sedan) ongeveer 1000 euro duurder en gaat met 170 pk diesel en DSG rond de 44.500,- kosten. In de Ambition BL wordt de Columbus naar ik begreep niet meer gemonteerd maar de Amundsen. Uit de Elegance BL gaan de zongordijntjes achter, sunset blijft wel. Daarentegen komt er standaard alarm op de auto. De inschatting is dat t.a.v. de Combi de meerprijs minder zal zijn dan in Duitsland omdat NL een land van combi's is en er dus een hogere afzet wordt verwacht. Dus... nog even geduld en dan is ie er toch eindelijk.
Vergeet dat maar per 1 januari 2010 goedkoper. Als je een 1.8 TSI Ambition Businessline in dezelfde configuratie als 2009 wil hebben, dan is deze per saldo mooi 750 euri duurder. Wat heet verkapte prijsverhoging!!!

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
De prijzen zijn bekend!!!!!!!
Bron Autoweek.nl (http://www.autoweek.nl/autonieuws/13182/Skoda-Superb-Combi-geprijsd)

Vele leaserijders die op zoek zijn naar een ruime stationwagon kijken er naar uit, de Skoda Superb Combi. Eind januari staat hij bij de dealer, en de prijzen zijn bekend.
De Skoda Superb Combi is er vanaf 28.200 euro. Voor dat geld staat er een 1.4 TSI Comfort klaar, met B-label. De 1.8 TSI is er als Comfort vanaf 29.890 euro en deze motorversie kun je met DSG 7-traps bestellen of met 4x4. In het eerste geval kost de stationwagon dan 33.090 euro, bestel je de Superb Combi als 1.8 TSI 4x4 dan vraagt de dealer er 36.390 euro voor.
De 3.6 V6 FSI Elegance is het topmodel en die staat voor 51.400 euro in de prijslijst.

Dieselen kan vanaf 34.550 euro met de 2.0 TDI 140 pk Comfort. De 2.0 TDI 170 pk met 4x4 Elegance is de duurste diesel en die kost minimaal 45.300 euro. Qua uitrusting komen de Combi’s overeen met de gewone Superb.

Fabia

† In Memoriam
Geachte Geachte heer/mevrouw Weijgers,

Als bewonderaar van de nieuwe Suberb Combi delen we de zojuist
vrijgegeven verkoopprijzen graag als eerste met u.

Met een vanafprijs van € 28.200.- is het Škoda gelukt de optimale balans te
vinden tussen kwaliteit, ruimte en een eerlijke prijs. Bekijk de prijslijst met alle uitvoeringen, vraag meteen een offerte aan of zoek voor meer informatie naar uw dichtstbijzijnde Škoda dealer.

Behalve de prijs hebben we nog een primeur voor u. Op zaterdag 19 december en zondag 20 december organiseert Škoda een exclusieve Sneak Preview voor de Superb Combi. Kortom, een exclusieve gebeurtenis voor een exclusief publiek. Daarom zijn er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Maak kans om een van de eerste in Nederland de Superb Combi te komen bewonderen en schrijf u zich vandaag nog in!

http://www.superbcombi.nl/#/exclusieve-uitnodiging

Met vriendelijke groet,
Het Škoda Superb Combi team

** Ik kan helaas die dagen niet want ik ga trouwen op 19 december anders had ik me zeker ingeschreven.

Bovenaan Onderaan