Prijslijst skoda yeti

joansim

Nieuw lid
Beste lezers, als ik op de site van Skoda kijk moet je veel moeite doen om de prijslijst te vinden van november 2010.
In deze folder staat een comfort uitvoering van de Yeti 1,2 dsg 7 voor 23390 euro. Volgens de dealer komt er een prijsverhoging per 1 -1-2011 .
Vervolgens heb ik Skoda gemaild voor de nieuwste folder en prijslijst, ik kreeg toen de oude folder en de prijslijst van 1 mei 2010 zeer slordig.
Vervolgens weer naar Skoda gebeld en werd er niet veel wijzer van. De configurator om de auto samen te stellen werkt ook niet voor model 2011.
Vandaag hen ik weer naar Skoda gebeld of er al een prijslijst is van 1-1-2011
ze wisten van niets. na lang aandringen dat het toch te gek is dat ik niet kan zien wat me de auto gaat kosten als ik hem bestel, ging ze het no maar een keer navragen en toen had ze hem wel, ze heeft hem meteen door gemaild.
Tot mijn verbazing staan er nu in de prijslijst 3 uitvoeringen nl: de activ, ambition, en elegance.
Vervolgens staat er in de accessoirelijst wel een comfort type.
Ik heb ze weer terug gemail hoe het nu in elkaar zit en ik krijg zsm bericht terug.
Al met al vind ik het een klungelig gedoe.
Word vervolgd.
Groeten:680::623:
 

Falcon

Donateur
@Hook: Dan staat daarin precies het geen wat joansim omschrijft. Bij de prijzen staat geen comfort uitvoering vermeld, maar wel bij de accesoires.

En als ik die prijzen zo zie dan lijkt het mij verstandig dat ze de Comfort er tussen laten staan.

Van 19690 (Active) naar 23.790 is een best groot gat. Kan nog wel een modelletje tussen :)

Nu nog afwachten of ze het start/stop systeem ook in de Yeti 1.2TSI stoppen, want dat zou net die 9 gram aan co2 kunnen weghalen waardoor hij in de 20% bijtelling kan komen :D
 

joansim

Nieuw lid
Hoi, deze heb ik ook maar er staan maar 3 uitvoeringen in en dus geen comfort uitvoering in de optielijst staat deze er wel bij!
Dus ik weet het niet meer.
Gr Jos
 

snel

Actief lid
1.8 tsi 4x4 actieve naar prijs nu scheelt +/- 4000 1e uit lijst ambition
dit kost klanten
moeten we dan over een paar jaar naar de ix35
 
Bovenaan Onderaan