prijs onderhoudsbeurt Citigo-E

hemi24

Forumguru
Hahaha, das ver voordat jouw Citigo van de band rolde…! :maakmegek:

Laat de auto zelf ook hetzelfde zien, of is het een fout in de app?

gerardhein

Senior Member
Inderdaad ruim 11 jaar terug.
In de auto zie ik niets, maar dan zou ik bij instellingen van de display moeten gaan zoeken. Maar ik ga er vanuit dat ie daar ook niet klopt.

Tees

Donateur
Poe hee...het overgrote deel hiervan is ook standaardwerk bij een APK keuring en die kan je vaak al voor een eurootje of 50 laten uitvoeren. Of het is zó obvious dat je t zelf ook wel kan zien, behalve als je aan 2 ogen blind bent...ik begrijp dat die prachtige showroom van ze ergens betaald van moet worden, maar niet dat er mensen vrijwillig geld over die toonbank heen schuiven...

gerardhein

Senior Member
Klopt. Ik troost me met de gedachte dat ik een jaar lang mobiliteit garantie heb en dat de auto door de wasstraat is gehaald.
Grap is dat er bij de occasioncheck vorig jaar veel meer aandachtspunten naar voren kwamen. En dat was ruim 10k km geleden…en is er niets mis…behalve bandenreparatieset die over de datum is ‍

• Leuk
Waarderingen: Tees

gerardhein

Senior Member
Even terug naar de garage, of iemand zoeken die het voor je kan resetten met bijvoorbeeld VCDS…
Ik heb handmatig zelf de indicator gereset. (YouTube filmpje)
Maar de app denkt daar toch nog steeds hetzelfde over. We zijn 2 dagen verder maar toont nog steeds dat er 4095 dagen geleden inspectie was uitgevoerd…

EdK

Forumguru
TSja de app ..........
De app van me caddy zegt ook al tijden dat me accu spanning veel te laag is........
Maar elke ochtend start hij nog steeds zonder morren....
VAG en software ...................... vertrouw er niet op....... :koffie:

Bovenaan Onderaan