Pouw Deventer

Darkside

Forumguru
Zat te twijfelen of ik hem wel hier zo posten. Maar volgens mij is een review van een verkooppunt altijd handig/nuttig.

Ik ben altijd tevreden geweest over de Skoda verkooppunten waar ik geweest ben qua klantvriendelijkheid. En was een beetje huiverig voor een VW dealer omdat je daar toch veel verhalen hoort over Arrogantie, slechte service (zeker aftersales) e.d. Maar mijn tocht naar een nieuwe auto bracht mij toch bij een VW en dus moest ik toch e.e.a ondergaan wil ik straks lekker gaan rond rijden in mijn golfje.

Maar tot nu toe kan ik alleen maar positieve dingen zeggen over Pouw Deventer.
Vanaf het moment dat ik binnenkwam voor een proefrit tot vandaag uiterst vriendelijk geholpen.
Dealer heeft netjes meegedacht met de bestelling, ben keurig op de hoogte gehouden over de status.
En kon altijd zo binnen lopen voor vragen, waarbij ik meteen vriendelijk begroet werd met mijn naam.

Zelfs toen ik, achteraf, vroeg of ze bij de aflevering van de auto een Skoda uitlaatsierstuk voor mij wilden monteren was dat geen probleem. Dat doen we voor je.
Bij aflevering bleek echter dat deze toch niet (goed) past. En kreeg ik de auto mee zonder uitlaatsierstuk.
De dealer heeft echter op zijn kosten een origineel VW part besteld welke er van de week even tussendoor is opgezet. Mijn auto is nu dus compleet.

Hoe het verder met de aftersales e.d kan ik nu nog niet zeggen. En ik hoop eigenlijk daar ook niet mee te maken te krijgen en gewoon lekker 4/5 jaar probleemloos rond te kunnen rijden.
Maar tot nu toe iig een zeer positieve ervaring

Octavia32

Forumguru
Nou dat is iets wat mij ook altijd opvalt, naarmate je meer van de randstad afkomt worden de dealers een stuk vriendelijker.

Klinkt misschien heel arrogant maar ik heb dit gemerkt toen ik destijds voor mijn O2 op pad ging.

Uiteindelijk de Octavia gekocht bij een hufter uit Veldhoven maar toch aan deze kant van het land is men toch wat vriendelijker naar mijn mening.

CharlesTucker

Forumguru
Misschien gemiddeld wel, maar bij Hoogenboom Skoda (voorheen Swarttouw, Barendrecht) is men ook altijd vriendelijk, en ben ik tot nu toe daar altijd prima geholpen. Op dit forum heb ik tot nu over Rijnwoud (Rotterdam) ook alleen maar positieve verhalen gelezen. Bij Hoogenboom VW (ook Rotterdam) viel het met die vriendelijkheid en behulpzaamheid dan wel weer vies tegen, die ene keer dat ik eens naar een Passat ben wezen kijken.

Darkside

Forumguru
Ook hier in het oosten slechte ervaringen met Renault dealers. En Peugeot dealers. Zeker als je niet meteen een order wilt tekenen.
Maar bij Opel wel weer goede ervaringen hier ITT Amsterdam.

mzzls1

Senior Member
Ik ging altijd naar numansdorp, alleen dat is voor mij 60km rijden. Prima service en ga zeker terug!
Door een onverwachte wisseling van baan nu moeten besluiten het elders te laten doen.

Skoda duindam ofzo in den Haag, met de Skoda van mijn omatje geweest. Nooit meer! Vreselijke lui.

kansberg

Forumguru
Pouw staat bekend als goede dealer, maar zeker niet als de goedkoopste, wat in het licht van hun grote organisatie ook niet zo verwonderlijk is. Zakelijk heb ik af en toe met hen te maken (ik werk bij Brezan in Deventer) en de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Huub

Lid
In mijn zoektocht naar een nieuwe leaseauto, ben ik heel vaak binnengelopen bij Skoda A-Point in Amsterdam Zuidoost. Tijdens al die bezoeken ben ik zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Daarnaast heb ik veel verschillende offertes opgevraagd en deze zijn door de medewerkers van Skoda met eindeloos geduld voor mij opgesteld. Uiteindelijk heb ik dan ook mijn nieuwe leaseauto besteld bij Skoda A-Point in Amsterdam Zuidoost omdat ik hartstikke tevreden over deze dealer ben (en deze zit ook nog eens in het westen van het land....hahahaha)

Beun12

Forumguru
Over het algemeen zijn ze hier in het oosten zo lang ze een auto kunnen verkopen meestal wel vriendelijk.
Wij hebben onze auto bij Dago in Doetinchem gekocht.
Ook hier was men wel vriendelijk en we kon altijd tussendoor terugkomen, al was het voor een bak koffie.
Hoe het verder daar gaat indien er problemen mochten komen weet ik niet, de tijd zal het leren.

SuperBeeb

Forumguru
Heb al aardig wat VW dealers versleten hier in de randstad, maar vind ze in her oosten toch altijd veel vriendelijker. En toen ik enkele jaren geleden een Passat had gevonden in Haaksbergen, niet bij een VW dealer, kreeg ik die auto zo mee naar Leiden voor een weekend, en werd ie maandag weer opgehaald. Dat is nog eens vertrouwen en service, heb ik hier nog nooit meegemaakt.

CDK

Forumguru
@Octavia32 misschien heb je wel een punt, ben bij diverse merken en dealers binnen geweest, alleen bij mijn eigen dealer Rijnwoud in Rotterdam werden wij op een normale en klantvriendelijke manier geholpen, bij alle anderen kregen we op de verkeerde plaatsen reukdan wel kippenvel brrrrrr

Bovenaan Onderaan