Portierrubbers Fabia III

Wat mij bij m'n nieuwe Fabia opvalt is, dat de portierrubbers niet mooi op de ruiten aansluiten, met als gevolg dat er allerlei troep uit bomen enz. tussenkomt.
Is dit bij alle Skoda's zo uitgevoerd? Meestal zit het rubber strak tegen de ruit, zodat er geen rommel tussen kan komen.
Waarom zou Skoda hiervoor hebben gekozen?

IMG_0119.JPG
 

Ridley

Forumguru
Is bij mijn Fabia's al vanaf 2003 zo. Voordeel van deze oplossing is dat er geen lelijke strepen worden getrokken bij openen en sluiten.
 

Alpha

Donateur
Yep, bij mij ook nogal wat meuk daar te vinden...

Vergt wat meer poetswerk maar is wel te doen!
 

Skoda-MAN

Forumguru
En alle troep komt onder in je portieren en verstoppen je afvoer gaatjes lekker handig.
Ik erger me ook aan dit systeem.
 

Racebluetje

Senior Member
Bij de Seat Mii hetzelfde probleem ik zet de hogedrukspuit er af en toe op en je spuit er alles tussen uit :thumbsup:.

En bij de Fabia straks natuurlijk ook weer :D
 

Race Bleu 18inch

Senior Member
't Is een 'gewone' Ambition, maar wel met sportstoelen. De stoelen zijn, van de dealer uit, door een gecertificeerd bedrijf twee centimeter gekanteld en geven nu perfecte steun tot de knieholte.

Ja nu je het zegt !!,ik miste toen ik de auto kreeg, vorige week, ook steun onder de knieholtes !!.hebben ze er busjes onder gezet oid ?, fotootje !?
 

Ridley

Forumguru
Is dat zo? Heb 3 F2's gehad en ik durf eigenlijk wel met zekerheid te zeggen dat de pfl modellen dezelfde oplossing hadden... Mmm dat ga ik nog even checken.
 

frits183

Forumguru
Zijn dit gewoon geverifieerdde carrosserie ringen ? met een langere bout.
Dit heb ik elders ook al eens langs zien komen.
Staat bij mij nog op het lijstje om te doen n.l.

:thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan