Pon meeting 30 juni

RSTDI

Actief lid
Hierbij wil ik @skodaman (Jan Nijkamp) en Mirjam van Pon mobiel bedanken voor de goed verzorgde middag.
Het was zeer interessant om de technische uitleg te horen over de DSG en het CANbus systeem in onze auto’s.
Ook leuk is het om eens de gezichten achter onze nicknames te zien, en ervaringen met onze auto’s uit te wisselen.
Ik praat liever dan dat ik schrijf.
Was de vrije midag dubbel en dwars waard.


P.S. Pon mobiel bedankt voor de Merchandise. /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif
Foto-D8IHKZMW.jpg
Foto-4TM7MVVK.jpg
Foto-LEOBSJ4X.jpg
 

elcocheSKODA

Actief lid
Super dat jullie een geslaagde dag hebben gehad.
Graag was ik erbij geweest, maar door allerlei omstandigheden was ik helaas niet aanwezig.

Maybe a next time !!!!
 

SkodaMan

Actief lid
Graag gedaan, ik vond het zelf ook erg leuk. Natuurlijk bedanken we ook Pieter voor zijn heldere uitleg. Pon Mobiel heeft fantastisch meegewerkt aan de forummeeting en de gastvrijheid was hardverwarmend. De kadootjes waren ook erg leuk. De beker is heel bruikbaar maar het T-shirt in mijn geval wat minder. Mijn vrouw koopt normaal gesproken shirts met een buik en dat zat er bij het Skoda shirt niet in. Mijn zoon vindt het daarentegen wel leuk /forum/images/graemlins/grin.gif.
 
Ook ik heb genoten, vooral van de gastvrijheid en vriendelijkheid van de mensen bij Pon Mobiel. Het was mijn eerste meeting, maar zeker niet de laatste. Ondanks het feit dat ik voortijdig weg moets vond ik het super interessant.

Voor de aanwezige, ik was netjes om 16:30 uur in Amsterdam. De volgende keer ben ik er weer bij.
 

Blacky

Forumguru
Geslaagde middag. is voor herhaling vatbaar. nogmaals bedankt voor de gastvrijheid bij Pon en de medewerking van Mirjam en Pieter. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
tja nu snappen jullie zeker wel dat ik er nog veel meer van baal dat ik het niet kon redden /forum/images/graemlins/frown.gif

maargoed de volgende keer beter
 

ougie

Forumguru
He Jan, dus mijn vrouw was niet de enige gelukkige die die middag een T-Shirt van haar man cadeau kreeg. Ook mijn horeca spoiler paste er niet in. De rest oke en ook goed bruikbaar. Leuk om de mensen achter de nicknames (spelling?) te ontmoeten en daarbij ook nog interessante info op te doen. Allemaal bedankt voor de, eigenlijk wat tekorte middag en hopelijk (zeker) tot ziens. /forum/images/graemlins/529.gif /forum/images/graemlins/530.gif /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Hetzer

Forumguru
het was inderdaad super, ben blij dat ik geweest ben, leuk ontvangst, leuke sfeer en leuke goodies!!!!!!!!
 
Leuke middag, SkodaMan (Jan) bedankt voor de organisatie samen met Mirjam en Pieter van Pon Mobiel!
Volgende keer hoop ik dat ik er ook bij mag op de foto /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/wink.gif, met de boring Bora was het geen gezicht geweest /forum/images/graemlins/ahum.gif
 

spiritplus

Nieuw lid
Was een zeer geslaagde middag. Mischien de volgende keer wat meer opkomst van de mede Skoda rijders. Hierbij bedank ik ook de mensen van Pon en SkodaMan voor hun inzet. /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

Octaviarijder

Actief lid
Ik had er graag bij willen zijn, maar om mijn zaak dicht te gooien ging me net even te ver. Wel hoop ik bij een volgende meeting van de partij te zijn.
 

DJNeO

Actief lid
Okee... ik heb afgelopen vrijdag iets beloofd wat ik niet had kunnen beloven, dacht dat ik vrijdag avond zee'n van tijd had.... NIET DUS! /forum/images/graemlins/407.gif'

Sorry voor de vertraging... maar hier zijn ze dan!

Het foto verslag

Skoda Forum Meeting bij Pon in Leusden
 

ougie

Forumguru
Dank Ben, mooie foto's. Ik sta er goed op, al zeg ik het zelf. Natuurlijk mogen jij en de rest er ook wel zijn hoor. Ik stel voor dat jij onze vaste forumfotograaf wordt. /forum/images/graemlins/545.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

Dank Ben, mooie foto's. Ik sta er goed op, al zeg ik het zelf. Natuurlijk mogen jij en de rest er ook wel zijn hoor. Ik stel voor dat jij onze vaste forumfotograaf wordt. /forum/images/graemlins/545.gif

[/ QUOTE ]

Wie is ben?? /forum/images/graemlins/confused.gif
 

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

Dank Ben, mooie foto's. Ik sta er goed op, al zeg ik het zelf. Natuurlijk mogen jij en de rest er ook wel zijn hoor. Ik stel voor dat jij onze vaste forumfotograaf wordt. /forum/images/graemlins/545.gif

[/ QUOTE ]

Wie is ben?? /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

Staat in je profiel: "Ben Frederik, 22 jaar en woonachtig in het plaatsje doorn."

Ik moest ook twee kijken m'n beste Frederik Onstein. Bedankt voor de foto's trouwens. Heel leuk.
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

Dank Ben, mooie foto's. Ik sta er goed op, al zeg ik het zelf. Natuurlijk mogen jij en de rest er ook wel zijn hoor. Ik stel voor dat jij onze vaste forumfotograaf wordt. /forum/images/graemlins/545.gif

[/ QUOTE ]

Wie is ben?? /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

Staat in je profiel: "Ben Frederik, 22 jaar en woonachtig in het plaatsje doorn."

Ik moest ook twee kijken m'n beste Frederik Onstein. Bedankt voor de foto's trouwens. Heel leuk.

[/ QUOTE ]

Ik zal hem meteen aanpassen door ik ervoor te zetten /forum/images/graemlins/wink.gif
Maar dank dat de foto's leuk zijn /forum/images/graemlins/laugh.gif

ennuh... is goed hoor, wil wel de vaste forum fotograaf worden... leuk excuus meteen om bij alle meetings etc te kunnen zijn /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/regels.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Forum papparazi

Leuke meeting, voor mij de kortste in mijn meeting geschiedenis (De A1 stond bomvol dus ik was laat) maar wel leuke goodies meegenomen en een handje M&amp;M's! /forum/images/graemlins/rockon.gif
 

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

Ik stel voor dat jij onze vaste forumfotograaf wordt. /forum/images/graemlins/545.gif

[/ QUOTE ]

mee eens ook deze foto's zijn weer goed geslaagd /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

ougie

Forumguru
Doe ik het zo,,,,Ben je erg dankbaar Frederik /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/uitlachen.gif Gho, wat ben ik leuk he /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Ik hoop de volgende keer er toch echt bij te kunnen zijn. Door mijn werk als vrachtwagen chauffeur heb ik weinig vrije tijd.
 
Bovenaan Onderaan