skodahobby
Lid
Even een vraagje. Mij lijkt het door eigen ervaring en door het zien van de reacties in diverse forums dat Pon een nieuwe slogan heeft. "Wij geven 2 jaar garantie op alles behalve op die delen die kapot kunnen gaan of geld kosten"
Graag zou ik hier reacties op zien of ik dit nu verkeerd zie of dat het echt zo is.
Mijn ervaring: Als er iets van een paar tientjes kapot gaat wordt het zonder problemen vergoedt. Wanneer het boven de 45 euro komt dan valt het ineens niet meer onder garantie. Dit is telkens weer een strijd tussen de garage en Pon. Uiteindelijk betaald Pon niet. Voorbeelden, kromme remschijven (is bekende fabrieksfout), gecupte banden (oorzaak de kromme remschijven), krakende wielophanging (oorzaak fabrieksfout in de wieldraagarm, na vervanging was probleem opgelost) en ga zo maar door. Rij nu bijna 30 jaar nieuwe auto's en telkens wanneer ik een Pon auto koop en ik krijg mankementen dan wordt het niet vergoed. Bij andere merken heb ik dit nog niet eerder meegemaakt. Garantie is toch garantie.
Graag jullie mening hier over.
Graag zou ik hier reacties op zien of ik dit nu verkeerd zie of dat het echt zo is.
Mijn ervaring: Als er iets van een paar tientjes kapot gaat wordt het zonder problemen vergoedt. Wanneer het boven de 45 euro komt dan valt het ineens niet meer onder garantie. Dit is telkens weer een strijd tussen de garage en Pon. Uiteindelijk betaald Pon niet. Voorbeelden, kromme remschijven (is bekende fabrieksfout), gecupte banden (oorzaak de kromme remschijven), krakende wielophanging (oorzaak fabrieksfout in de wieldraagarm, na vervanging was probleem opgelost) en ga zo maar door. Rij nu bijna 30 jaar nieuwe auto's en telkens wanneer ik een Pon auto koop en ik krijg mankementen dan wordt het niet vergoed. Bij andere merken heb ik dit nog niet eerder meegemaakt. Garantie is toch garantie.
Graag jullie mening hier over.