PON blijft stil bij foute levering van nieuwe auto.

michelover

Forumguru
Mijn auto was ook niet helemaal zoals ik hem besteld had. Anthracite grijs besteld en wat staat er op me te wachten een zwarte. Na wat praten en onderhandelen €1000 minder betaald voor de auto. Vond het een goede deal, achteraf was zwart toch mooier dan het grijs in mijn ogen. Voor de aflevering nog een kleine discussie gehad over de parkkeerhulp. Was tot 1 mei 2009 standaard, mijn contract voor die tijd geregeld en toen ik kwam tekenen werd er gezegd dat ik daarvoor moest betalen. I.v.m verandering van het modeljaar. Na wat onderhandelen is ook dit in mijn voordeel opgelost. Durf dus wel te zeggen dat mijn dealer wel weet hoe hij met zijn (vaste) klanten om moet gaan. Had natuurlijk ook kunnen zeggen bestel hem maar opnieuw, dit was ook geen probleem vanaf de dealers kant. Alleen ik wilde niet weer 10 tot 12 weken wachten. En zoals gezegd ik vind hem in het zwart gewoon mooier. En dit alles zonder tussenkomst van PON.
 
Afijn, zoals het er naar uitziet gaan wij er ook wel uitkomen echter de dit lijntje was oorspronkelijk geopend vanwege de houding die PON heeft in dit soort gevallen, waarbij de dealer gewoonweg bijna macheloos staat tegenover de klant.
Arrogante houding vanuit Leusden noem ik dat.
Het feit is namelijk dat wanneer deze arrogante houding mij uiteindelijk niets zal leveren er fijn een procedure opgestart gaat worden.
Het kan in tenslotte niet zo zijn dat ze zich met een "Jantje van Leiden" er tussenuit knijpen door de dealer gewoonweg geen oplossing te bieden.
Als PON dit in Leusden wel denkt te doen dan hebben we gewoonweg feest in de tent. Misschien dat andere mensen genoegen nemen met een snoepje, maar ik ga toch echt voor mijn bestelde toffee. :xyxthumbs:

Als PON nou gewoon eens adequaat de zaken op korte termijn beantwoord en oplossingen aan gaat dragen bij de dealer, dan zou de eindgebruiker er een beter gevoel bij krijgen.
Dus PON... er is werk aan de winkel ; Actie !
 

sitechris

Donateur
je hoort dit soort verhalen over Pon wel vaker. VAG producten voldoen prima totdat er iets misgaat. Dan krijg je te maken met Pon. Waardeloos bedrijf. Ik heb met mijn eerdere Octi ook wel eens gezeik gehad rond mijn Abt tuning. Is uiteindelijk opgelost, maar na veel pijn en moeite. Dealer was daarin ook niet overtuigend.
 
Bovenaan Onderaan