Poetsmachine Aldi

Desperado

Forumguru
Ik ben amateur en polijsten laat ik wel doen denk ik, dus zou voor mij een optie kunnen zijn. :D

@Joske wat voor vermogen moet je hebben wil je er echt iets mee kunnen?

peterrapid

Forumguru
1378199_DWP849X_2L.jpg

Ik heb vandaag deze besteld via het werk een dewalt polijstmachine regelbaar tussen de 300w en 1200w en kwam op 185€
Die van de Aldi gelijkt op deze van Gamma en die is absoluut niet krachtig genoeg om zelfs degelijk op te blinken wat swirls geeft.

EdK

Forumguru
Leuk voor na de krasstraat @Desperado

een werkgever had deze staan om lichte krassen te verwijderen uit kasten, maar met handje poetsen ging nog beter dan met dat ding

CDK

Forumguru
daar komt bij dat een vacht voor een dier (schaap) is en niet voor een poetsmachine :deuk:

• Leuk
Waarderingen: Rob

MarcoO2

Forumguru
Koopjes bij Aldi: als er een stekker aan zit moet het laten liggen, tenzij het merk Medion.
Mwah, niet overdrijven ;) Ik heb daar een tijdje geleden een accuboor gekocht (deze). Was toen op internet overal € 235,00, bij de Aldi € 150,00. En ook de lader (want daar zit tenslotte de stekker aan) doet het nog prima. Gewoon goed opletten wat je wel en niet moet kopen bij de Aldi helpt beter dan generaliseren ;)

DimiTator

Actief lid
Dan is de kwaliteit in NL toch beter dan in België. De gereedschappen zijn van het merk "Top Craft". Dan heb je zo een accuboor voor pakweg 35€. Als het een paar keer vriest is de accu al om zeep.
In Belgie verkoopt Aldi geen merken zoals Metabo. Dat is inderdaad een groot verschil.
Ik zal voortaan alleen over België generaliseren, niet meer over Nederland ;)

MarcoO2

Forumguru
Hahahaha da's prima :D Voor de goede orde: die Metabo was wel een "gelegenheidskoopje" hoor, geen vast onderdeel van het assortiment. Zo hoog zit Aldi ook in NL niet in de voedselketen ;)

smutzkanone

Forumguru
ik heb precies de zelfde ervaring als Octavia 1.2TSI DSG
Heb ruim 10 jaar geleden ook eens zon ding gekocht om eens te proberen, was er na 10 minuten al klaar mee, en sindsdien nooit meer gebruikt.Valt niet mee te polijsten en aan/opbrengen van wax/sealent/glaze gaat met de hand veel sneller.
NIET DOEN dus.

• Leuk
Waarderingen: Rob

EdK

Forumguru
zijn leuk om je ramen van je woning mee te cleanen maar gaat ook met spons en zeem veel sneller......

Desperado

Forumguru
Helemaal duidelijk. En ramen wassen doe ik zeker met de hand. Voor die machine aan is ben ik al klaar. ;)

EdK

Forumguru
alleen al dat stopcontact zoeken en het verlengsnoer zoeken en uitrollen kost zoveel tijd dat jij de hele straat al met de hand hebt gedaan...

Bovenaan Onderaan