Please wait....Audience radio i.c.m. MP3

Jullie ook last van? Tijdens het afspelen van MP3's bij overgang naar de volgende track, "please wait"? Misschien cd verkeerd gefikked of...?
 

octofreak

Actief lid
Bij mij geeft hij dat ook aan als ik in random (mix mode) speel, maar het zijn de normale 2 a 3 seconden wachttijd.
 
En niet Random dan? dus nummer 1 t/m 10? Tis bij mij ff een seconde, maar toch hinderlijk als je een mix cd hebt!
 

Wiseguy

Actief lid
Dan heb je waarschijnlijk de nummers apart gebrand i.p.v. als 1 cd tegelijkertijd.... heb ik zelf ook wel eens gehad.... met de Skihut cd's... is dan echt geen gehoor.... loopt niet vloeiend in elkaar over.... maar goed. Opnieuw gefikt als 1 cd in zijn geheel en nergens last meer van.
 

Droopy

Actief lid
Zelfs dan denk ik dat je een kleine pauze krijg (bestand sluiten, bestand openen).
Misschien nieuwe MP3 maken waarin nummer 1 t/m 10 zitten
 
ja, maar dat is nu juist zo mooi, je ziet bij al die mp3 tracks de info staan, het nadeel is inderdaad de pauze tussen de tracks. Een audio cd met losse tracks speelt wel vloeiend af. Alternatief is idd 1 lange track, maar ja, dan heb je die info niet... Tis maar net wat je belangrijk vind.

Het lijkt iig te komen doordat het nummer eerst (gedeeltelijk) in de buffer wordt geladen. Het zou mooi zijn als ze daar een software fix voor uitbrengen ;)
 

octofreak

Actief lid
Lijkt mij allemaal niet zo'n probleem. Alleen bij nonstop cd's die inderdaad uit nummers zijn opgebouwd, bijv. de apres ski die moet je inderdaad als disc-at-once branden.
 
Bovenaan Onderaan