Plasma tellerplaten ervaring?

MarcoO2

Forumguru
Ik heb er geen ervaringen mee, maar als ik die foto's bekijk, denk ik niet dat ik er vrolijk van zou worden!

MarcoO2

Forumguru
Omdat ik denk dat de manier waarop de tellers dan weergegeven worden me in no time enorm gaan irriteren.

2fast4you

Actief lid
Zou kunnen heb er geen ervaring mee. Altijd lastig om op een foto te laten zien hoe het licht overkomt.

skodaboy

Forumguru
Hallo allemaal,
Heeft iemand hier ervaring met plasma tellerplaten? Is dit lastig om zelf in te bouwen?

ervaring met deze tellerplaten heb ik ook niet...
ik denk dat het niet zo simpel is om deze in te bouwen,de hele tellerunit moet eruit gehaald worden,of het stuurwiel in de weg zit om dit te doen kan ik ook niet zo zeggen...maar misschien kan ronnie hier wel een antwoordt op geven???:ahum:

2fast4you

Actief lid
Bedankt voor je reactie Skodaboy. De tellerbak eruit krijgen schijnt niet heel veel werk te zijn. Dat zou een kwestie moeten zijn van stuur op de laagste stand zetten, beschermkapje boven het stuur met een schroevendraaier loshalen, dan 2 torx schroeven losdraaien en dan kan je de tellerbak er zo uit trekken (uiteraard dan nog even de stekkers losmaken).

Maar dan om de tellerplaten daadwerkelijk aan te sluiten...

skodaboy

Forumguru
als je de tellerunit in je handen hebt,kun je deze normaal gezien toch open
draaien,om in de tellerunit te kunnen,en denkelijk kan je ook zo aan de wijzer/tellerplaat om deze te veranderen...

Bovenaan Onderaan