En waarom een vaste??
Ik heb een afneembare en als die niet in gebruik is ligt die mooi in een piepschuime houder samen met krik in het reservewiel alsook de verloopstekker 13/7polig. geen gaten in de bumper en haak en contactdoos niet zichtbaar. Is toch mooier.
Een van de redenen is oa de prijs. En ik schaam me niet voor de trekhaak hoor!!!
Daar loopt al een draadje over. De onzichtbare trekhaak voor de Fabia 2 heeft nog niemand. En beter een vaste haak dan een afneembare met lelijke afdekplaatjes of gaten in de bumper.En waarom een vaste??
Ik heb een afneembare en als die niet in gebruik is ligt die mooi in een piepschuime houder samen met krik in het reservewiel alsook de verloopstekker 13/7polig. geen gaten in de bumper en haak en contactdoos niet zichtbaar. Is toch mooier.
En waarom een vaste??
Ik heb een afneembare en als die niet in gebruik is ligt die mooi in een piepschuime houder samen met krik in het reservewiel alsook de verloopstekker 13/7polig. geen gaten in de bumper en haak en contactdoos niet zichtbaar. Is toch mooier.
En beter een vaste haak dan een afneembare met lelijke afdekplaatjes of gaten in de bumper.
Niet de carrosserie. Ik ben eens aangereden (Polo 1.4 16v 100pk 3d Highline 2003) en toen moest de balk waaraan de vaste trekhaak was bevestigd worden vervangen. De schroefdraad ofzo was ergens uitgegaan en daardoor moest dat onderdeel worden vervangen. Overigens heb ik nooit boven wter gekregen of de trekhaak zelf nu ook is vervangen. Op de kogel zat namelijk geen roestachtige afzetting meer. De aanrijding ging denk ik met 25 km/h. Bumper vervangen en dat ding waaraan de trekhaak zat. Wordt je harder aangereden, dan ligt je hele achterzijde aan gort.Maar loop je door de impact van de aanrijding geen kans dat de boel toch ook bij jou ontzet is door de bevestiging van de trekhaak aan jouw carroserie?