Plaatje DSG pook Skoda Octavia 2 - 2010

jjanse88

Nieuw lid
Dag allen,

Ik heb gezocht op dit forum, veel andere berichten gelezen maar niet iets waarbij mijn vraag voldoende beantwoord werd.
Zelf heb ik een octavia 2 met een DSG-7 erin.
Ik zoek nu het chroom kleurige plaatje bovenop de pook, deze is versleten en wil ik vervangen maar kan deze nergens vinden.
Het plaatje heeft wel een artikelnummer maar noch een aantal sites uit CZ of de dealer kunnen mij daarmee helpen behalve een compleet nieuwe pook erin zetten.
Ook op andere sites als Google, Amazon, AliExpress kom ik niet veel verder, nu de vraag kan iemand hier mij helpen aan een nieuw sierplaatje van mijn pook?

Groetjes Jasper Jansen
 

Bijlagen

  • IMG_20230803_124402.jpg
    IMG_20230803_124402.jpg
    275,5 KB · Weergaven: 16
  • IMG_20230804_162926.jpg
    IMG_20230804_162926.jpg
    210,4 KB · Weergaven: 16
  • IMG_20230804_162936.jpg
    IMG_20230804_162936.jpg
    175,4 KB · Weergaven: 12
  • IMG_20230804_162948.jpg
    IMG_20230804_162948.jpg
    532,7 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20230804_162959.jpg
    IMG_20230804_162959.jpg
    480,2 KB · Weergaven: 16

kevinbel

Actief lid
Als ik zo de etka mag geloven is er voor deze pook het plaatje helaas niet los te vinden. Daarom staat er ook niet een specifiek VAG artikelnummer op het plaatje.

Bij andere auto's staat het er namelijk uitdrukkelijk bij. Zo heb ik laatst ook het chroom op mijn manuele pook kunnen vervangen.

Edit:
ik zie op Kopacek wel een aantal opties aftermarket.
Link1
Link2
Link3
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Heb er nog één liggen van de Yeti 6 bak !!
Hoe maak je iemand gek..... :koffie:
 

jjanse88

Nieuw lid
Als ik zo de etka mag geloven is er voor deze pook het plaatje helaas niet los te vinden. Daarom staat er ook niet een specifiek VAG artikelnummer op het plaatje.
...
Bij andere auto's staat het er namelijk uitdrukkelijk bij. Zo heb ik laatst ook het chroom op mijn manuele pook kunnen vervangen.
Dank je! Ik ben nog nieuw hier, de site Kopacek kende ik nog niet, maar die uit link 1 komt het dichtste bij het origineel denk ik. Ga die bestellen. En het klopt, voor andere modellen voor en na de O2 met of zonder automaat kom ik ze wel tegen maar voor de DSG O2 niet. Nogmaals mijn dank

Kopacek heeft niet exact deze, maar wel met een Octavia opdruk,
Dank je! Dit komt het dichtste bij het origineel ik ga deze bestellen.

Heb er nog één liggen van de Yeti 6 bak !!
Dank voor je reactie maar moet natuurlijk wel appels met appels houden, een embleem van de Yeti in de Octavia is mij net iets "te". ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jjanse88

Nieuw lid
Wel grappig dat dit in het oude Skoda-lettertype is.
Klopt dat zag ik ook, maar voor de O2 zijn ze gewoon niet te krijgen origineel. Wel jammer... Ik kon alleen de hele pook in zijn geheel laten vervangen. Dan maar zo, inmiddels heb ik de bestelling de deur uit gedaan.

Iedereen erg bedankt mijn vraag is voldoende beantwoord, ik heb de bestelling geplaatst. En ik ben een mooie site rijker, deze van Kopacek kende ik nog niet.
 

EdK

Forumguru
deze van Kopacek kende ik nog niet.
Jeetje dan heb je hier nog weinig topics gelezen !!
Anders was je die naam toch zeker een 25 keer al tegen gekomen....
De kroeg is er voor kroegtijgers, en Kopacec is er voor DE skoda rijder
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

jjanse88

Nieuw lid
Dat zou kunnen, ga geen topics lezen die niet aansluiten bij mijn vraag. ;) Ook ben ik lid sinds gisteren, maar ik ga het forum nu meer volgen, zag zojuist al wel een paar andere interessante onderwerpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan