PizzaPieter's O3C

MacRembrandt

Forumguru
Mooi. Ben zelf meer van de chromen raamlijsten en aluminiumkleurige dakrails, maar het staat m wel.
Ben hier al snel geneigd om dan maar full black te gaan: zwarte grill, zwarte velgen.

Heb je nou voorruitverwarming? (Knopje boven “setup”)
Verrassende optie op een verder schijnbaar vrij standaard uitgevoerde auto.
 

PizzaPieter

Forumguru
Mooi. Ben zelf meer van de chromen raamlijsten en aluminiumkleurige dakrails, maar het staat m wel.
Ben hier al snel geneigd om dan maar full black te gaan: zwarte grill, zwarte velgen.

Heb je nou voorruitverwarming? (Knopje boven “setup”)
Verrassende optie op een verder schijnbaar vrij standaard uitgevoerde auto.

Had niet de luxe om kleur en details te kiezen. Blanke dakrailing vind ik ook mooier, maar wat er niet is, is er niet.

Voorruitverwarming is volgens mij een optie die zat bij Businessline pakket op de Ambition destijds. Had t in mn Mondeo ook. Heerlijk.
 

PizzaPieter

Forumguru
Goeiemorgen,

Na de eerste paar dagen ff een update....

Wat een heerlijke auto! Ik ben erg gelukkig en wil t liefst de hele dag rijden

Heb alleen de binnenverlichting aangepast met LED (en gelijk een 30 zekering moeten vervangen toen ik in kofferbak kortsluiting maakte ) en in de buiten spiegels. Daar is er al eentje van kapot/ werkt niet meer, dus van die kant en klare meuk besteld in China.

Voor de H7 en H8 heb ik Philips White Vision besteld, maar die is er niet in H15. Hier een setje blauwe besteld in China.
Ben het eens met de meesten dat de gele verlichting een beetje stom is (mening) en daarom wil het vervangen. Moet wél zeggen dat de lichtopbrengst heel erg prima is voor gewone halogeen.

Verder gewoon blij. Auto net zo groot als mn vorige Passat (3BG) m.u.v. Afgeronde hoek vd achterklep.

Ben voorzichtig aan het oriënteren op Eibach pro kit ivm caravan.

Voorals dus blij blij blij!




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

VAG-man

Forumguru
Mooie site. Waarschijnlijk laten zij het ook uit China komen. De prijs is niet verkeerd. Het aantal lumen van 45 lijkt aan de lage kant. Ik weer niet hoeveel de standaard lampjes zijn, maar vast niet veel minder.
 

ertromp

Forumguru
Mooie site. Waarschijnlijk laten zij het ook uit China komen. De prijs is niet verkeerd. Het aantal lumen van 45 lijkt aan de lage kant. Ik weer niet hoeveel de standaard lampjes zijn, maar vast niet veel minder.
Alle unsere LED-Produkte sind aus eigener deutscher Produktion - mit Beratung und 3 Jahren Garantie.

3 jaar garantie dat heb je niet op de Chinese zooi
 

HarrieSkoda

Forumguru
Mooie wagen! Raceblue blijft een hele mooie kleur!

Omtrent de verlichting; ik was het gele ook beu. Chinese spiegelverlichting is goedkoop duurkoop. Kan @Maartenvds je alles over vertellen.

Omdat dat toch een vrij ‘riskant’ klusje is adviseer ik je hiervoor direct goede LED’s te halen.

Interieurverlichting eerst lekker bij Ali proberen, die heb je zo vervangen als er een stuk gaat.

Kentekenverlichting in LED heb je OEM van de Fabia geloof ik die ook plug & play in de Octavia passen. €14,- voor 2 stuks bij de dealer. Alleen nog ff om laten coderen want door LED krijg je een foutmelding.

4000k gaat je nog steeds niet bevallen denk ik. Is nog aardig tegen het gele aan.

Mijn H7 dimlichten zijn geloof ik 5700k en mijn H15 DRL 6000k.

De 5700k zijn echt crystal white, perfect!

Kijk anders ff in mijn topic (op eigen risico :maakmegek:), misschien brengt je dat op nog meer ideeën :D .
 

Maartenvds

Forumguru
@HarrieSkoda heeft helemaal gelijk 2 nieuwe setjes gekregen omdat ze steeds stuk gingen echt een drama. Mijn ervaring interieur led is perfect van Ali all het exterieur Hilox Led en supkerskoda spiegel verlichting. PS mooie kleur misschien mijn zwarte maar wrappen
 

MacRembrandt

Forumguru
Nadeel bij beginnen met led is dat het daarna geen porum is om nog ergens halogeen te hebben.
En dan kom je nog wel wat uitdagingen tegen. Allereerst de koplampen. Maar de oranje knippers in de koplamp vervang je ook niet even 1,2,3.

Ik heb het maar niet geprobeerd en heb gewoon alles old school halogeen.:D
 
Bovenaan Onderaan