ekkybedmond
Lid
Hallo,
welke methode is beter voor een wat beter ademende diesel (en wat meer vermogen).
Inkegfilter kost iets van EU 60, een Induction kit iets van EU 250-300. De laatste zou door het hitteschild meer koudere lucht in de inlaat kunnen voeren = meer vermogen. Vraag me af of deze claim klopt, aangezien het filter gewoon in de warme motorruimte zit, terwijl normaal de licht van voren door de grill komt (?).
Iets bekend over meer betere luchtflow van beide varianten ?
Ben benieuwd
Gr
welke methode is beter voor een wat beter ademende diesel (en wat meer vermogen).
Inkegfilter kost iets van EU 60, een Induction kit iets van EU 250-300. De laatste zou door het hitteschild meer koudere lucht in de inlaat kunnen voeren = meer vermogen. Vraag me af of deze claim klopt, aangezien het filter gewoon in de warme motorruimte zit, terwijl normaal de licht van voren door de grill komt (?).
Iets bekend over meer betere luchtflow van beide varianten ?
Ben benieuwd
Gr