Piepende Brandstof pomp FAbia 2 Greenline

skeye

Lid
Ik heb nu al een tijde een Fabia 2 Combi 1.2 Greenline en rijd al 9 jaar zonder problemen vrolijk rond ( zeker na de Tuning :cheer: ) , maar sinds enige tijd hoorde ik een piep en wist niet waar het vandaan kwam, Toen kwam ik weer bij dit forum terecht en heb mijn oude inloggegevens gevonden .
Het probleem is nu duidelijk, mijn brandstofpomp achterin geeft die piep, en begint nu storend te worden.
Nu heb ik al gezocht op dit forum, maar ik kan eigenlijk niet een post vinden waar ik iets mee kon, ik zoek dus naar een andere pomp, maar krijg vele pompen te zien en welke keuze moet ik maken.
Heeft er iemand enig idee welk type erin zit en wat een alternatief er is?
Ik sta liever wat voorbereid bij een reparateur.
een accu wissel vroegen ze ook al een vermogen voor terwijl dezelfde accu maar 130 euro is :banghead:
Als iemand enige suggestie heeft laat het mij weten .

Met vriendelijke Groet .....
 

Tees

Donateur
Even googlen op CarProg2, dan kom je op een online versie van ETKA (de onderdelencatalogus van VAG). Goede gegevens invoeren, even zoeken naar de goede categorie (soms is dat echt even zoeken, maar denk hierbij van niet) en dan goed opletten op de goede motorisatie en eventueel goed PR code. PR codes zijn te vinden op de sticker bij je reservewiel in de buurt of voorin je serviceboekje.
 

skeye

Lid
top, bedankt voort de tip, straks even kijken welke PR codes het zijn want ik zag al vele varianten .
 
Bovenaan Onderaan