Piep parkeersensoren uitroepteken parkeerhulp

Piep parkeersensoren uitroepteken parkeerhulp

• Totaal aantal stemmers
    2
Beste allemaal,

Ik ben nieuw hier op het skodaforum.
Een aantal maanden geleden heb ik een skoda octavia uit december 2013 gekocht met ongeveer 150.000 km op de teller. (Octavia Combi - 1.4 TSI Greentech Elegance Businessline)

Sinds kort heb ik veel en steeds vaker last van en piep tijdens het rijden. Vermoedelijk heeft dit te maken met de parkeersensoren. Hierbij verschijnt af en toe een uitroepteken aan de voorkant van de auto op het scherm, zie foto in het bijgevoegde bestand.

Heeft iemand hier ook last van gehad en weet hoe dit opgelost kan worden?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Bijlagen

• parkeersensor uitroepteken.jpg
    parkeersensor uitroepteken.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 92
Bedankt voor jullie snelle reacties.
@Desperado ik ga mij voorstellen in de meet en greet:thumbsup:

@Rainesh: Ok bedankt. Is dit een herkenbaar probleem? Heb jij hier ervaring mee?

Betekend dit dat mijn garage de auto moet uitlezen en de elektrische storing kan verwijderen. Is het daar dan mee opgelost? Of kunnen er ook achterliggende oorzaken zijn, zoals het vervangen van onderdelen ofzo.

brepus13

Forumguru
Een garage kan het uitlezen en met de juiste software zal het vertellen wat je probleem is. Resetten kan maar als het een actieve storing is dan komt de melding meteen weer terug.

@brepus13

Bedankt voor je reactie. Ik ga op korte termijn naar mijn garage om de auto uit te lezen en te kijken wat het probleem is. Als de melding weer terug komt hoop ik op een goede oplossing. Zodra ik weet wat het is zal ik een reactie plaatsen.

Bovenaan Onderaan