Philips Nightguide halogeen lampen

/forum/images/graemlins/ot.gif Ik had me opgegeven voor een proef setje, helaas nooit ontvangen. Dus eigenlijk heb je niets aan mijn antwoord.:Ö
 

Maarten

Forumguru
Die lampjes bevallen mij prima! Ik heb ze in mijn huidige auto zitten. Als straks de Skoda komt, zet ik ze niet over. Dat is zo'n rot werk. Zodra de eerste lamp van de Skoda kapot gaat, komt er weer Nightguide in!

In dit draadje meer over de verlichting.



Verlichting waaronder Nightguide
 

Karstieman

Forumguru
Dat is inderdaad het juiste draadje Maarten.

@elcocheSKODA: in het draadje staat dat, als je ze bij de dealer besteld, alle lampen vervangen worden, niet alleen je dimlicht. Da's misschien wel zo handig om te weten.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb ze sinds een paar dagen in mijn auto en bevalt mij erg goed. Er komt een behoorlijke partij licht uit, beter dan wat er standaard in zit. Heb nog niet zoveel in het donker gereden maar de eerste ervaring is positief. Mag ook wel ze zijn niet echt goedkoop, zeker in H7 uitoering.
 
Ik heb de Bleu Vision lampen van philips sinds kort, en ook die hebben een anzienlijke betere lichtopbrengst dan mijn gewonen H4 lampen.
 

deusjevo

Forumguru
Nu bij Halfords met 20% korting te koop:

Philips NightGuide, Vision Plus en Blue Vision /forum/images/graemlins/722.gif

Oh ja, ik heb geen aandelen bij Halfords /forum/images/graemlins/945.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Thx voor de tip, ga deze week ff kijken. Mijn Nightguide bevalt uitstekend, komt een puist licht uit om U tegen te zeggen. Valt helemaal op als je, zoals ik, weer eens op een vrachtwagen zit. Daar komt erg weinig licht uit als je Nightguide gewend bent. /forum/images/graemlins/ahum.gif
 

deusjevo

Forumguru
Heb net 2 NightGuides gehaald, zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaring wat betreft goed/beter/best zicht.
Kostten waren nu 27 euro, normaal iets van 33 euro
 

Maarten

Forumguru
Ik heb even de handleiding niet bij de hand nu. Welke lampen zitten er in de Fabia Combi van 2005?

H4 of H7?
 

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb even de handleiding niet bij de hand nu. Welke lampen zitten er in de Fabia Combi van 2005?

H4 of H7?

[/ QUOTE ]
Oehh, dat weet ik niet.
In mijn O1 zitten H4 lampen, de H7 lampen waren nog iets duurder.
Ook zijn in de H7 2 varianten leverbaar, is afhankelijk van je reflector meen ik.
Bij Half(pieeeeep) weten ze wel wat je nodig hebt.
 

Hetzer

Forumguru
ik heb hier (in Pristina ,Kosovo) vandaag een setje look-alike h-7 Nightguide lampjes gekocht voor omgerekend 8 euro, ik kijk thuis wel of het wat is!!!!
 
Bovenaan Onderaan