PFH optie

Vreemd verhaal.... mail gekregen dat ze de optie PFH gingen bijvoegen, maar dat het niet zeker was omdat de auto al bevestigd was op de fabriek.... Optie zou inderdaad 885 euro kosten.

Paar dagen later mail gekregen dat de optie toch niet beschikbaar zou zijn op de auto.... :/

Kan er niet zo goed meer mee volgen.

Kan evenmin de elektrisch verwarmde voorruit laten toevoegen. Bij de configurator is het onmogelijk om die voorruit te combineren met het RS comfort pack. Iemand die daar de reden van kent, of dat dit een bug is in de configurator?
 

ovm

Nieuw lid
Gaat het ook over de 4x4 met de DSG in jouw geval? Staat alleszins zo beschikbaar in de configurator nu :pieker:
 
Gaat het ook over de 4x4 met de DSG in jouw geval? Staat alleszins zo beschikbaar in de configurator nu :pieker:


Inderdaad. 4x4 tdi met dsg.....

Zal ze eens telefonisch moeten contacteren voor meer info denk ik.


UPDATE : mijn verkoper heeft navraag gedaan en de optie PFH zou (nog) niet beschikbaar zijn. Ze hebben de vraag op alle mogelijke niveaus binnen Skoda Belgë gesteld.... :arghh:
 
Laatst bewerkt:

ovm

Nieuw lid
Hou ons dan zeker op de hoogte. Staat ook op mijn offerte dus ik wil het wel weten voor ik bestel :)
 
Hou ons dan zeker op de hoogte. Staat ook op mijn offerte dus ik wil het wel weten voor ik bestel :)

Ze gingen het nog eens een keertje navragen. Niet dat ik verwacht dat ik het nog ga kunnen toevoegen..... Ze waren er wel redelijk duidelijk in aan de telefoon : het is NOG niet beschikbaar. Werd aan mijn dealer bevestigd door de districtsverantwoordelijke (o.a.)

Misschien dat ze er voor jou offerte uitgaan dat de auto pak later zou gebouwd worden (en daartegen dus wel beschikbaar).... Maar dan vind ik het vreemd dat ik de optie niet meer kan toevoegen.....

In de Duitse configurator is er trouwens helemaal niets van terug te vinden.....


BTW, toch geen offerte voor een octavia in rallye green laten maken mag ik hopen? :D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan