jterminus
Lid
Hello all...
Al enige tijd dit forum aan het volgen wegens net een nieuwe Skoda besteld.
Op 24 april gegaan voor een Octavia RS (hatchback) in ralley green..... Oh ja.... : de diesel met 4x4
Levertijd : ergens tussen eerste week van juli en laatste week van september
Nu heb ik deze auto besteld voor dat er een degelijke configurator voor beschikbaar was.... Die blijkt er nu wel te zijn en stel al direct vast dat er twee opties bijstaan waarvan ik het bestaan niet kende....
Daarom : iemand die weet wat de optie 'PFH' is? Gezien het nogal kostelijk is, denk ik dat het wel eens een belangrijke optie zou kunnen zijn
En iemand die me meer kan vertellen over de optie 'rear seat entertainment'?
Beide opties geven niet echt veel info in de configurator, noch op de rest van de site...
Alvast bedankt voor jullie inbreng!
Al enige tijd dit forum aan het volgen wegens net een nieuwe Skoda besteld.
Op 24 april gegaan voor een Octavia RS (hatchback) in ralley green..... Oh ja.... : de diesel met 4x4

Levertijd : ergens tussen eerste week van juli en laatste week van september

Nu heb ik deze auto besteld voor dat er een degelijke configurator voor beschikbaar was.... Die blijkt er nu wel te zijn en stel al direct vast dat er twee opties bijstaan waarvan ik het bestaan niet kende....
Daarom : iemand die weet wat de optie 'PFH' is? Gezien het nogal kostelijk is, denk ik dat het wel eens een belangrijke optie zou kunnen zijn

En iemand die me meer kan vertellen over de optie 'rear seat entertainment'?
Beide opties geven niet echt veel info in de configurator, noch op de rest van de site...
Alvast bedankt voor jullie inbreng!