Pdc

Frenk21

Forumguru
ik het pdc voor en achter, maar zonder parkeerassistent.
Nu is mijn vraag: weet iemand of de sensoren voor automatisch kunnen werken onder een bepaalde snelheid?
Bij mijn O3 werkt dat wel zo zonder dat ik iets hoef in te schakelen. Boven een bepaalde snelheid wordt deze gedeactiveerd.
 

Skoda-MAN

Forumguru
Mogelijk hier eens kijken, Instructieboekje blz. 150
Bij wagens met de varianten 2 en 3 wordt het systeem door het indrukken van
de symbooltoets  of automatisch bij een snelheid boven 10 km/h gedeactiveerd
(het symbool  in de toets gaat uit).
 

TooTall

Forumguru
Activatie; ofwel door in achteruit te schakelen, ofwel door op de toets te drukken langs de pook.

Desactivatie; ofwel door vooruit te rijden boven de 10 km/h, ofwel door op de toets te drukken langs de pook.

Helaas niet anders in te stellen (ook niet vagcom)
 

Reggiereg

Nieuw lid
TooTall In Vagcom is de deactivatie snelheid wel degelijk in te stellen.
tot elke gewenste snelheid zelf.
 

Reggiereg

Nieuw lid
TooTall, jij gaf op Desactivatie; ofwel door vooruit te rijden boven de 10 km/h,
dit is in te stellen in Vagcom tot (bijvoorbeeld) bij 50 km/h, of lagere snelheid.
dat bedoelde ik ermee.
 

TooTall

Forumguru
Aha.

Denk dat de TS wil dat de sensoren automatisch in actie schieten bij lage snelheden, en dat is niet in te stellen met vagcom.
 

Frenk21

Forumguru
Inderdaad, ik wil dat de pdc automatisch aanspringen bij lagere snelheid. Zeker aan de voorzijde is dit handig.
Bij mijn O3 is dat wel het geval, maar misschien zet de parkeerassistent ze dan wel aan
 

TooTall

Forumguru
Is helaas niet mogelijk. HIER dezelfde vraag, ook negatief antwoord. Ik heb zelf de parkeerassistent, en de werking aan/uit blijft hetzelfde.
 
Bovenaan Onderaan