PDA inbouwen in Octavia Combi

</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

yep,...ook benieuwd naar de foto's

[/ QUOTE ]

Heb nog geen tijd gehad foto's te maken en te plaatsen.
Ben er inmiddels wel achter dat deze manier van wegwerken toch wel een behoorlijke invloed heeft op de nauwkeurigheid van de GPS ontvanger (SIRF III).
crazy.gif

Over het algemeen voldoende satelieten, alleen bij optrekken en remmen blijft de snelheid op de PDA achter. Op de snelweg is het nog geen probleem, maar bij het verlaten ervan, denkt het apparaat dus dat je nog vrolijk op de snelweg rijdt.

In de stad kan dat misschien nog wel voor onjuistheden gaan zorgen..
Toch nog maar eens gaan kijken of ik een betere ontvangst kan gaan genereren met een weggewerkte GPS ontvanger...

Iemand daar toevallig nog tips over ?
Hebben jullie hetzelfde probleem?
Watvoor GPA ontvanger gebruiken jullie (ik de SIRF III van TOMTOM)
 

PYGoR

Lid
Ik zal ook een keer foto's maken.
Ik heb ongeveer een jaar geleden een IPAQ3970 ingebouwd en de GPS onvanger onder het dashboard weggewerkt.
Ik gebruik de SIRF III van TOMTOM. Deze heeft tot 11 satelieten ontvangst. en ik merk weining verschil tussen snelweg (A50 Veghel-Oss) en in de stad.
Ik zal morgen oid foto's posten
winkie.gif
 

vdijk

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ravdlinde</font><hr />

Heb nog geen tijd gehad foto's te maken en te plaatsen.
Ben er inmiddels wel achter dat deze manier van wegwerken toch wel een behoorlijke invloed heeft op de nauwkeurigheid van de GPS ontvanger (SIRF III).
crazy.gif


Iemand daar toevallig nog tips over ?
Hebben jullie hetzelfde probleem?
Watvoor GPA ontvanger gebruiken jullie (ik de SIRF III van TOMTOM)

[/ QUOTE ]

Heeft iemand ook ervaring met een gps ontvanger met draad en niet de BT uitvoering ??
Hoe hebben jullie de draad weggewerkt of ...
Ik hoor het graag
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: vdijk</font><hr />

Heeft iemand ook ervaring met een gps ontvanger met draad en niet de BT uitvoering ??
Hoe hebben jullie de draad weggewerkt of ...
Ik hoor het graag

[/ QUOTE ]

Mijn ontvanger heeft een draad......

Ik heb overigens twee dezelfde muizen. Zou het met een splitter mogelijk zijn om 2 muizen op 1 systeem aan te sluiten..

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik zal ook een keer foto's maken.
Ik heb ongeveer een jaar geleden een IPAQ3970 ingebouwd en de GPS onvanger onder het dashboard weggewerkt.
Ik gebruik de SIRF III van TOMTOM. Deze heeft tot 11 satelieten ontvangst. en ik merk weining verschil tussen snelweg (A50 Veghel-Oss) en in de stad.
Ik zal morgen oid foto's posten


[/ QUOTE ]

ik heb een Ipaq 3950. Dus zonder blauw tand. Heb jij met of zonder draad je GPS muis weggewerkt??
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ravdlinde</font><hr />

Watvoor GPA ontvanger gebruiken jullie (ik de SIRF III van TOMTOM)

[/ QUOTE ]
Ik heb de <font color="blue"> Adapt AD-300 Bluetooth </font> .
Adapt AD-300

En ik denk dat de traagheid niet zozeer komt door de ontvangst (die kun je bij TomTom makkelijk aflezen), maar meer van de snelheid van je PDA of van de GPS-muis zelf. Die van mij ijlt ook een beetje na en dat is vooral te merken als je de bocht omgaat.
 

Nautonier

Nieuw lid
Ik heb zelf mijn ipaq in een Broditclip rechts van het stuur, ter hoogte van het ventilatierooster. De ontvanger (TomTom SirfIII BT) is netjes weggewerkt in het beruchte bakje op het dashboard (geen problemen met fix). Voor mij de perfecte oplossing.
 
ja met zo'n BT GPS ontvanger is het wegwerken geen probleem omdat er geen draad aan zit...
Met een draad wordt het een stuk lastiger
 
Ray,
Ook met draad is het een eitje, je haalt ff de middenconsole los (minuutje werk) en dan de bedrading erdoor heen laten lopen.

Heeft je dealer zo gedaan (of anders jij wel)
24.gif
 
Sinds een week heb ik de T-mobile compact 3 + Tomtom 6 in bezit. Ook wel de HTC p3300. Er zit een ingebouwde GPS in, dus Tomtom aanklikken en klaar.
Tot mijn verbazing zat er ook een houder bij die je op je raam moest drukken. Mooi maar liever niet op het raam. Ik heb hem een beetje aangepast en hij past precies in mijn Stream radio. Het zit nog stevig ook!
Hier een foto wat ik heb gedaan:
 

Bijlagen

  • 47082-DSCF0032 (Small).JPG
    47082-DSCF0032 (Small).JPG
    45,7 KB · Weergaven: 72
Ziet er goed uit.
Ik krijg eerdaags ook zo'n telefoon!
Hoe heb je dit houder aangepast en hoe zit deze op de stream gemonteerd?
 

Vacaro

Senior Member
@Dimitri: wat scheelt er met het binnenste van je middenconsole(rond verwarmingsknoppen)lijkt een bruine schijn op te zitten, is da echt verkleurd of is het verkeerde lichtinval op foto? Viel mij gewoon op.
 
Ik gebruik een SIRF III met draad (Globalsat). Deze zit weggewerkt op de kachelpijp die onder het dashboard loopt (bij de meters zal ik maar zeggen). Ik merk geen verschil in ontvangst bovenop het dashboard of erin. De PDA zit met een brodithouder lekker stevig vast in de carcomm houder, er gaan dan maar 1 draad het dashboard in. Deze oplossing bevalt prima.
 
Bovenaan Onderaan