PDA in dashboard bakje met klepje

sbm

Lid
Ik hoop over een maand over mijn O2 Combi Elegance te mogen beschikken. Ik heb daarbij besloten niet te kiezen voor af fabriek navigatie, maar gebruik te maken van een PDA (HP hx4700) met Tomtom Navigator 5. Nou heb ik bij een ander topic op dit forum gelezen over allerlei oplossingen voor het plaatsen van je PDA, maar geen van allen vind ik nou echt 'mooi'.

Nou vroeg ik mij af of er niet een mogelijkheid is om een of ander mechaniekje te plaatsen in het dashboard bakje met klepje. Dat zodra je die open doet, dat dan de PDA te voorschijn komt. Ik heb dat bij een Mazda 6 wel eens gezien, maar dan met zo'n los schermpje i.p.v. een PDA. Ik ben echter zoiets voor een PDA nog niet tegengekomen.

Weet iemand van jullie misschien iets van het bestaan van zoiets dergelijks? Past het eigenlijk wel in dat bakje?
 

Bijlagen

  • 5773-PDAinbakje.jpg
    5773-PDAinbakje.jpg
    49,6 KB · Weergaven: 53

Arjen

Actief lid
De oplossing die ik bij de Mazda6 zag (door de dealer zelf aangebracht) won niet de schoonheidsprijs.

Het mechaniek was nogal erg opzichtig, en het was allemaal net niet recht. Zag er zelfs wat slordig uit.

Ik hoop dat als iemand een oplossing vindt, dit wel een gedegen constructie is. Wie zoiets kan ontwerpen verdient werkelijk het erelidmaatschap. En ik zou zeggen voor het gehele leven.
 

VEEJAY

Forumguru
Mijn Qtec S100 past perfect liggend (breedbeeld) in het kastje. Vandaag nog een aflevering van Dilbert zitten kijken in de file :-))
 

sbm

Lid
@ Veejay: hoe heb je die Qtek S100 dan in het kastje zitten/hangen/liggen ofwel gemonteerd? En werkt dat dan ook met andere PDA's?
 

sbm

Lid
Ik zat me verder ook even af te vragen: werkt Tomtom Navigator 5 ook in breedbeeld op een PDA? Ik heb de PDA namelijk nog niet gekocht, dus heb ook nog geen idee.
 

VEEJAY

Forumguru
Yep tt5 kan je kantelen. De Qtec heb ik er niet in gemonteerd, want hij past er prima in en blijft goed zitten.

Daarnaast heb ik links een zuignapje met houder aan het raam waar ik hem virticaal of horizontaal kan plaatsen. Soms schijnt de zon erop en dan doe ik hem in het kastje.
 
Bovenaan Onderaan