Passen de matjes?

Rosinfield

† In Memoriam
Net mijn Fab 2 ingeruild voor een 3. Ik ben erg tevreden over mijn rubbermatten (ook in kofferbak). Iemand een idee of deze ook zullen passen in de nieuwe?
 

Cordoba

Forumguru
Volgens mij is een F3 aan de buitenkant in elk geval een stuk breder, dus waarschijnlijk van binnen ook, met als gevolg dat de matten waarschijnlijk niet zullen passen (of in elk geval te smal zijn).
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja dat dacht ik ook. Maar wel het proberen waard. In elk geval beter dan als ze te breed zijn, misschien valt het mee
 

V-Strom

Actief lid
Wat let je om het even te passen in de Fabia 3 !
Ik neem aan dat je je nieuwe aankoop toch wel kan bekijken of bekekenn hebt.
Lijkt mij toch echt heel simpel.
 

EdK

Forumguru
Zou de gehele boel te koop aanbieden ( nee hoef ze niet ) en dan ff naar je dealer toe en even onderhandelen of die velours matjes niet omgeruild kunnen worden voor set rubber incl achterbak.
Op skoda site benne die matten ook niet zo duur, volgens mij ben je voor 100 eurie maximaal kwijt als je alles moet kopen en niet kunt ruilen met de dealer
 

Fabia 123

Forumguru
Volgens mij is een F3 aan de buitenkant in elk geval een stuk breder, dus waarschijnlijk van binnen ook, met als gevolg dat de matten waarschijnlijk niet zullen passen (of in elk geval te smal zijn).
Net mijn Fab 2 ingeruild voor een 3. Ik ben erg tevreden over mijn rubbermatten (ook in kofferbak). Iemand een idee of deze ook zullen passen in de nieuwe?
@Rosinfield Welkom bij de Fabia 3 rijders.
Welke uitvoering heb je op het oog?
Ben benieuwd hoe je de verschillen tussen de F2 en 3 gaat ervaren.
Wat betreft de matten die hoorde bij mijn F3 er gewoon bij. Het enige wat ik heb overgezet is het mandje. Bij de F2 past dat aan een kant bij de F3 aan beide zijkanten.
 

Fabia 123

Forumguru
Voor die in de kofferbak lijkt het me niet zo'n probleem; er zal een randje overblijven
Ik heb een afdekzijl van een paar euro achterin om de kofferbak schoon te houden en eventueel de neergeklapte achterbank.
Na vervoer natte planten kwam er geen druppel doorheen.

De onderkant van de matten zijn ook rubber of zoiets. Maar ik weet niet of je de matten voor na omdraaien nog vast kan zetten.
 

Fabia 123

Forumguru
@Fabia 123: ik krijg de Drive met tech pakket. Maar je had toch geen rubber matten standaard bij de F3? Dat mandje heb ik eigenlijk nooit gebruikt
@Rosinfield. Inderdaad geen rubber matten alleen de onderkant. Het mandje gebruik ik veel voor bijvoorbeeld emmer met bloemen,verf of kleine spullen die gemakkelijk gaan zwerven.

Mooi keuze een Drive. lijkt veel op de mijne (Business Line). Ik denk dat je er DSG op hebt of niet?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee, ik heb geheel rubber matten. Bevalt goed; gewoon even uitkloppen, niets zuigen. In de kofferbak ook, was ideaal met de honden
 
Bovenaan Onderaan