Superb 3 Passen dakdragers superb 2 hatchback ook op de 3?

Dag allemaal,

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Superb hatchback 1.4 TSI met 150 pk Style Bussiness.
Aangezien mijn Superb in week 22 is gebouwd heb ik helaas geen achteruitrij camera....maar wel een stopcontact. Altijd handig als mijn vrouw d'r haar wil föhnen :-)

Wat is dit een fijne en ruime auto! O.a. Een mooi audio/navigatiesysteem. Een hele verbetering met mijn vorige auto, een Paugeot 508 SW.

Nu wil ik voor de vakantie een stel dakdragers. Nieuw zijn ze behoorlijk aan de prijs als je ze via de dealer koopt. € 279,00....

Op marktplaats zijn er voldoende van de Superb 2 te vinden. Maar ik weet niet of die ook op mijn Superb passen. Wie heeft hier al ervaring mee?
 

paultie

Forumguru
Standaard zal dat niet passen aangezien de gaten en de daklijnen verschillend zijn van de s2 en de s3.
Had zelf een s2 en dakdragers maar ze waren niet direct over te zetten. Mogelijk met andere klemmen en rubbers dat het wel lukt.
 
Ik ben ook even benieuwd of er tips zijn voor goede dakdragers voor de Superb 3 HB die beter betaalbaar zijn. Iemand ervaring met een merk?
 

Gysman

Actief lid
(psst... haarfohnen zou ik overigens niet doen. Gok dat het stopcontact maxz 150W is. En een beetje fohn gaat daar een factor 10 overheen. Maar dat wist je natuurlijk al :) )
 

EdK

Forumguru
psst... haarfohnen zou ik overigens niet doen. Gok dat het stopcontact maxz 150W is. En een beetje fohn gaat daar een factor 10 overheen.
Elementen er uit knippen en fohnen met kouwe lucht en dat stopcontact kent t gewoon aan hoor....:jaja::pardon:
 
Bovenaan Onderaan