Parrot ofJabra hands-free kit

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Ex-lid 2926

Ik ben in het bezit van de Parrot Minikit Slim. Omdat ik de nodige twijfels had over het al dan niet functioneren van zo'n los apparaat heb ik er één op MP opgescharreld. Ik heb 'm gekoppeld aan mijn eenvoudige Nokia GSM. Het apparaat werkt verbazend goed. Koppeling met de GSM en het "telefoonboek" is een fluitje van een cent. De bediening heb je ook zo onder de knie.
De verstaanbaarheid in de auto is uitstekend. Ook aan de andere kant van de lijn hoor ik geen klachten.
De interne accu gaat lang mee, opladen kan via je 12V plug of via USB aan je pc of laptop. Waar je even aan moet denken (en wennen): bij het instappen in de auto moet je even op de knop met rode uitschakelsymbool drukken om de Parrot in te schakelen. Oom de interne accu te sparen schakelt de Parrot zich namelijk zelfstandig uit als zich de BT gekoppelde GSM voor langere tijd buiten bereik bevindt.
Verder is het gewoon een fraai apparaat, goed afgewerkt en makkelijk te bevestigen aan de zonneklep. Natuurlijk niet zo handig als een vast ingebouwde (Parrot) BT carkit, maar een goedkoop en goed werkend alternatief.
 
Dat is een erg positieve reactie, waarvoor mijn dank want dat maakt de keuze eenvoudig.
Ik ga dus voor deze Parrot.

Nu is wel zo, dat zowel mijn vrouw en ik verschillende telefoons hebben.
Kan deze Parrot de verschillende telefoons opslaan en "onthouden", zodat hij deze automatisch herkend als je in de auto stapt en de Parrot aanzet?
 
@Slg49

Heb een Parrot 9200 met sd-kaart en in het dahboard kastje een kabel met usb aansluiting

Werkt allemaal perfect. Verschillende telefoons cq telefoonboeken is mogelijk.

Jan
Yeti 1.8
 
E

Ex-lid 2926

Volgens de gebruiksaanwijzing is het geen enkel probleem om meerdere telefoons met bijbehorend telefoonboek te koppelen. Kijk maar eens op de site van Parrot. Daar kan je de gebruiksaanwijzing wel bekijken en downloaden. Zie je meteen de mogelijkheden (en onmogelijkheden).
 
@Harrie D
Handleiding gedownload. Meerdere telefoons (5 stuks) worden in het geheugen opgeslagen inzake BT-pairing. Voor mij dus voldoende!

Verder iedereen bedankt voor de input...
Hier mag, wat mij betreft, een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan