Import Yeti
Forumguru
Ik neem aan dat je mijn spelfoutje bedoelde van cn in plaats van cm....Hmm... dat vind ik nou weer een beetje veel voor "netjes". Of ben ik nu te streng?
Ik neem aan dat je mijn spelfoutje bedoelde van cn in plaats van cm....Hmm... dat vind ik nou weer een beetje veel voor "netjes". Of ben ik nu te streng?
Nee - niet gezien.Ik neem aan dat je mijn spelfoutje bedoelde van cn in plaats van cm....
Ik gebruik het nooit, ook omdat je alleen rechts kan parkeren met het systeem en niet links.
En ook omdat hij het alleen achteruit doet en niet vooruit.
Dus van de 8 parkeermogelijkheden (links, rechts, langs de weg, in een vak, vooruit, achteruit) kan hij er maar twee.
Dat systeem wil de auto ergens tussen zetten. Er moet dan wel iets zijn om de auto tussen te kunnen zetten.
Misschien mis ik hier iets: waarom zou je in dat geval de parkeerhulp willen gebruiken, of zelfs nodig hebben?Als ik aangeef dat ik rechts wil parkeren en er zijn 20 parkeervakken leeg
Dat klopt (voor een S2 in ieder geval) niet. Als je je richtingaanwijzer naar links aan zet, gaat het systeem links een vrij vakje zoeken. Staat overigens gewoon in het instructieboekje beschreven.Ik gebruik het nooit, ook omdat je alleen rechts kan parkeren met het systeem en niet links..
Ik neem aan dat je zo'n systeem gebruikt als je moeite hebt met parkeren. Bijv een bewegingsbeperking, niet goed achterom kunnen kijken. Dan wil je toch dat het systeem ook werkt op een vrijwel lege parkeerplaats.Misschien mis ik hier iets: waarom zou je in dat geval de parkeerhulp willen gebruiken, of zelfs nodig hebben?![]()
Die logica ontgaat me.Dan wil je toch dat het systeem ook werkt op een vrijwel lege parkeerplaats.