Je moet je afvragen hoe handig je zelf of de andere gebruikers van de auto met parkeren zijn.
Toevallig heb ik gisteren met verbazing gekeken hoe iemand aan het stuntelen was om een klein autotje op een plek te zetten waar met gemak een grote bestelbus kon staan.
Links inparkeren kan wel, je dient dan uiteraard links te gaan staan en je knipperlicht links aan te schakelen.Ik gebruik het nooit, ook omdat je alleen rechts kan parkeren met het systeem en niet links.
En ook omdat hij het alleen achteruit doet en niet vooruit.
Dus van de 8 parkeermogelijkheden (links, rechts, langs de weg, in een vak, vooruit, achteruit) kan hij er maar twee.
Helemaal Mee Eens!vooruit niet, is ook niet nodig en helemaal niet praktisch.
Zou wel beter zijn als je in Engeland woonde, dan kan je zo uit stappen op het trottoir, hier moet je kijken of er geen fietsers aankomen. Nadeel is weer wel dat je je vuilniszakken aan de overkant moet zetten.Ik ben gelukkig de enige bestuurder van de auto en als ik heel eerlijk ben gaat links parkeren mij minder goed af dan rechts, vooruit of achteruit.
Gelukkig woon ik niet in Engeland![]()
Zou wel beter zijn als je in Engeland woonde, dan kan je zo uit stappen op het trottoir, hier moet je kijken of er geen fietsers aankomen. Nadeel is weer wel dat je je vuilniszakken aan de overkant moet zetten.![]()
Hmm... dat vind ik nou weer een beetje veel voor "netjes". Of ben ik nu te streng?op zo'm 10 cn afstand van de stoep