Parkeercamerasysteem

Goede morgend,

Ik ga in me superb II een achterijcamera plaatsen ... nu dat is nog wel te doen met de multimedia interface op de RNS te hangen echter dacht ik er ook eentje voor vooraan te plaatsen ... soms is de afstand moeilijk in te schatten en in heb geen sensoren vooraan...

Maar ... heeft iemand een idee hoe hij die schakeling zou maken want ik heb 'denk ik' toch maar 1 aansluiting op de RNS voor AV ?

Ik dacht aan een van de zijknoppen naast de versnellingspook te gebruiken als wisselschakelaar alleen ben ik bang dat daar enkel puls of open/gesloten contacten in te krijgen zijn.

Andere mogelijkheid zou een quad zijn op de av ingang ... echter is het zo debiel om maar 2 van de 4 schermen in dienst te hebben dan en ik ken geen quads met 2 ingangen ?

Iemand nog ideeën of tips misschien ?

Bedankt alvast!
Tim :)
 

___JC___

Forumguru
Ik heb geen tips voor je helaas, maar wel een vraagje. Welke achteruitrijcamera ga je installeren? Ik heb mn Superb in bestelling staan, maar wil eigenlijk ook wel zo een camera. Ik rij nu eigenlijk altijd achteruit op mn zijspiegels. Toch handig zo een camera want dan hoef ik helemaal niet meer achteruit te kijken.
 

___JC___

Forumguru
LOL, zo erg is het niet. Heb immers de parkeerassist ook niet aangevinkt op de optielijst. Lijkt me erg handig om een camera te hebben omdat dat precies de plek is waar je niets kan zien (lage paaljes e.d.).
 

skodaoctavia2

Actief lid
op ebay duitsland staat een originele camera te koop(nieuw), die klik je bij de kentekenplaat verlichting ertussen,
 
Hey,

Ja ik heb die ook al gezien maar das voor een octavia ... die zou wel passen maar probleem is dat die te laag zit op een superb II.

Ik ga einde deze week het op een andere manier oplossen, nl: ik ga de camera achter het embleem van skoda wegwerken ... dan zit ik op een mooie hoogte.
Foto's volgen zeker voor diegene die interesse zouden hebben :)

Grtz!
Tim
 
Neen .. dat niet :)
Ik ga een halve maan uitzagen met een dremel ... en dan die dan onder een bepaalde hoek inwerken.
Zodra die klaar is gooi ik er wat foto's op :)
 

Eppiegrande

Actief lid
Is voor VW embleem kant en klaar te koop
Passsat_Sedan_Camera_Retrofit_Kit.jpg
 
Hey,

Ik heb deze ook al gezien maar dat past denk ik niet echt in een skoda superb II ?
Want dan was het voormij snel opgelost hoor :)
 
Bovenaan Onderaan