Paraplu onder bijrijdersstoel

locker14

Actief lid
Hi allemaal. Toen ik gisteren de O3 FL van 2019 van mijn buurman bekeek, zag ik dat zich onder de passagiersstoel een klepje met een paraplu bevindt. Ik heb ook zo'n klepje, maar de paraplu ontbreekt helaas, dus ik wil (liefst online) even een originele paraplu bestellen.

Toen ik vorig jaar een mattenset nodig had, kocht ik die bij de Skoda webshop, maar die blijkt helemaal uit de lucht te zijn. Als ik Google op Skoda paraplu, krijg je van alles te zien, maar bij de meeste modellen klik je de paraplu in de deur. Dat is misschien een andere paraplu dan die je onder de stoel bewaard? Weet iemand het juiste onderdeelnummer voor de paraplu voor mijn O3 FL?

1983jeroen

Forumguru
Die van Kopacek zijn niet de goede zo te zien.
Denk je die paraplu ook echt te gaan gebruiken of wil je hem gewoon hebben omdat het er in hoort?

Ik heb hem wel, maar gebruik dat ding nooit. Is erg klein.

JPs_OC2

Forumguru
De paraplu voor onder de stoel heeft onderdeelnummer 5JA 860 353 9B9.
Gevonden in Tsjechië bij Skoda-Parts.com voor €28,83 - excl verzendkosten.
Ff zoeken met het onderdeelnummer en misschien vind je er ééntje voor een lagere prijs e/o dichterbij :)

EdK

Forumguru
Had er één in de Fabia 3 ook onder de stoel en nu met de Fab 4 zit hij in de deur
En tsja omdat ik nogal vrij breed ben door al dat trainen is blijft alleen me hoofd droog maar de rest word nog net zo nat...
Dus tsja, als je nog kleine kids hebt dan is het leuk voor hen om deze te gebruiken, maar zodra ze de 8 jaar hebben bereikt blijven ze er ook al niet meer droog onder....
Kun je beter een grote plu kopen waar je samen met moeders onder kan en die in de kofferbak leggen...... :koffie:

locker14

Actief lid
Die van Kopacek zijn niet de goede zo te zien.
Denk je die paraplu ook echt te gaan gebruiken of wil je hem gewoon hebben omdat het er in hoort?

Ik heb hem wel, maar gebruik dat ding nooit. Is erg klein.
Ik wil hem vooral hebben omdat hij bij de auto hoort

locker14

Actief lid
Dank allemaal voor het meedenken, ik ga even zoeken op de genoemde onderdeelnummers. En ik moet dus niet verwachten dat het hele gezin eronder past als het regent

locker14

Actief lid
Gelukt! Iemand verkocht een aantal originele, nieuwe paraplu’s op Marktplaats voor € 17,50 per stuk.

Had ook bij Pon opgevraagd wat de paraplu zou kosten. Iets van €26,-, excl. €25,- (!!!) verzendkosten

Bijlagen

• IMG_1711.jpeg
    IMG_1711.jpeg
    954,1 KB · Weergaven: 17
Bovenaan Onderaan