Pano dak actie voorbij?

krul

Lid
Ondanks dat ik een offerte heb laten opmaken vorige week met de pano dak tegen actieprijs van 399 Euro schijnt deze niet meer te leveren zijn. Ik vind het heel vreemd, want voor de volle mep is ie wel leverbaar :arghh:

Vind het rare gang van zaken, want het blijkt dat de actieprijs nog wel kan voor handgeschakelde bak...maar wil een DSG.

Weet iemand of er nog mooie actie aankomen?

Frank C

Forumguru
Niet getreurd er komt vast een volgende actie dat is zo'n beetje een wetmatigheid in autoland. Zeker als er met MY 2017 voor de O3 nog geen facelift komt.

Philos

Actief lid
Staat anders nog gewoon online in de Octavia Edition Leaflet.
Let wel alleen op de 1.6 en 2.0 tdi motoren.

krul

Lid
Het gaat ook over een TDI 1.6.....maar goed het lijkt er dus op dat het maar op een beperkt aantal geld en als die verkocht zijn dan is het dus over. De actie staat desondanks gewoon nog online op de site. Het is niet anders...

Spoetnik

Forumguru
Afdwingen klinkt leuk maar werkt niet bij een leasewagen. Je bent afhankelijk van de leaseboer plus je krijgt de 1100 euri er gewoon bij voor de bijtelling ipv de 400,--

krul

Lid
Spoetnik heeft gelijk...er zit 0% onderhandelingsruimte. Dit is helemaal dichtgetimmerd door werkgever + lease maatschappij. Dealer wil maar kan ook niets doen.

Noord26

Forumguru
Ondanks dat ik een offerte heb laten opmaken vorige week met de pano dak tegen actieprijs van 399 Euro schijnt deze niet meer te leveren zijn. Ik vind het heel vreemd, want voor de volle mep is ie wel leverbaar :arghh:

Vind het rare gang van zaken, want het blijkt dat de actieprijs nog wel kan voor handgeschakelde bak...maar wil een DSG.

Weet iemand of er nog mooie actie aankomen?

Een goede actie is afhankelijk van een meedenkende verkoper. Niet van wat er voorgeschoteld wordt vanuit PON aan een dealer. ;)

Der Einser

Forumguru
Ik bedoel ook gewoon afdwingen dat je gebruik wilt maken van de actie!
Hij wordt toch aangeboden!
Dan moeten ze het maar van site afhalen etc.
En anders de reclame code commissie en Consumentenbond inschakelen. Moet je kijken hoe snel ze overstag gaan.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
je hebt een offerte ontvangen en daar staat op tot wanneer dat die geldig is, zo simpel is dat! als de offerte nog geldig is moeten ze hun aanbod nakomen simply clever!

krul

Lid
je hebt een offerte ontvangen en daar staat op tot wanneer dat die geldig is, zo simpel is dat! als de offerte nog geldig is moeten ze hun aanbod nakomen simply clever!

Zo zie ik het ook...maar helaas lease maatschappij helpt hier absoluut niet mee. Heb de bestelling gecancelled nu en ben nu naar een SEAT Leon ST aan het kijken :shutup:

Bovenaan Onderaan