Paar vragen RS 1U

Antera

Donateur
Dit heeft te maken met je secundair lucht systeem Mike. Deze zal niet helemaal meer zijn wat het moet zijn. Ik had het namelijk ook tot bijna uitvallen. Na het systeem eens goed te hebben nagelopen op lekken of aansluitingen moet ik zeggen dat me probleem compleet de wereld uit is en de reden daarvan is mij nog onbekend
 

Kippie-style

Forumguru
Ik had gisteren bij toeval wat ontdekt toen ik met de olietemp sensor bezig was. De stekkers op de bobines de kabels daaraan lijken door temp wisselingen broos en zat geen isolatie meer op.nadit afgetapet te hebben merkte ik bij koude motor een beter reagerende motor.ook bij warme motor reageert ie vlot op het gas.of dit het probleem was weet ik dus niet zeker te zeggen maar je zou het eens kunnen nakijken.
 

Kippie-style

Forumguru
Bij mij de oplossing van het probleem bij licht gasgeven druk geven en in 1x afkappen.
Na de tuning was mijn koppelkromme nogal hobbelig.
Nu de N75 klep vervangen en het probleem van ineens druk weg is weg en bij accelereren geen stotterend gevoel meer trekt in 1 streep.
 

Kippie-style

Forumguru
Jah is voor elke 1.8 20vt ook de auq. Heb hem bij vagtechniek besteld was 68 euro volgens mij incl verzenden. Vervangen is zo gedaan alleen ff zorgen dat je slangklemmen hebt
 

Kippie-style

Forumguru
Daar had ik geen last van.
Maar staat er ook en foutcode in je comp na uitlezen?
Verhoogd brandstof verbruik kan ook je luchtmassameter zijn.
 
Bovenaan Onderaan