Paar vragen Fabia '20

Dankjewel.
Nou skoda fabia 2020. Ik heb hem al gecodeerd, ik krijg alleen de functie dat de spiegel naar beneden gaat bij het achteruit rijden. Ook geen optie in de menu. Ik dat nog mogelijk of moet er iets geïnstalleerd worden ( zag een Russische filmpje op YouTube.)

Een andere dingetje is dat ik een logo heb van skoda connect op de bestuurders raam. Maar de ap doet echt helemaal niks. Er staat letterlijk " niks te zien "
Ik kan wel de infotainment kopen via skoda.nl maar heb daar niet zoveel aan.
Ik zou graag de locatie van de auto willen zien, en het zou fijn zijn dat je de deuren kan ontgrendelen, bij mijn ford transit van 2012 kan je van alles via de ap en gratis ook nog.

Ik ben ook opzoek naar automatisch inklapbaar spiegels kan er alleen niks vinden voor mijn skoda. Is er een aftermarket pakket die ik zou kunnen Instaleren. Of passen de spiegels van de octavia of de superb op de fabia .

Alvast bedankt.

Ik heb de skoda app. Geen lite versie.
Zie foto.
Vin nummer ingevoerd , alles verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, auto geprobeerd aan de 2.4 en 5 gh internet van mijn huis te verbinden lukt niet. Verbonden aan de WiFi hotspots van mijn mobiel dan kan ik de infotainment gedoe zien die je bestelt . Maar de via de app kan ik ondanks de inrernet van mijn mobiele hotspot ook niks zien.

Bijlagen

• Screenshot_20250429_215400_Mykoda.jpg
    Screenshot_20250429_215400_Mykoda.jpg
    384,4 KB · Weergaven: 10
Ik heb trouwens een achteruit camera besteld dat plug amd play zou moeten zijn. En led lichten voor de richtingaanwijzers voor de spiegels en en heb subwoofer geïnstalleerd .
Coderen heb ik de needle sweep , dag lichten ook achter aan . Bij het vergrendeling van de deuren gaan de 2 voor ramen zelf dicht . Als hrt avond is en je de deur opent gaan de mist lichten en knipperlichten aan van de kant dat de deur open gaat . ( niet apk gekeurd ) maar de mist lichten gaan aan bij groot licht , achter lichten gaan aan bij het openen van de kofferbak, 5x knipperen bij het 1 keer indrukken van de links of rechts aanwijzing, ik wil nog de boven remlicht laten knipperen waneer de gevaarlicht aan is .
En dus mijn vraag. Wat mis ik nog wat ik aan zou kunnen zetten en handig is .

Ja zeker . Meerdere keren. Bij het invoeren van de code in de auto blijft die maar laden. Heb meeer dan een uur gewacht en dan wel een paar keer. Nog krijg ik niks.

Yes die is afgemeld en aantal x terug gezet naar fabrieks instellingen, camera is van sinossmart , met MQB bekabeling . Ik heb het binnen en geprobeerd maar werkt niet direct . Denk dat die gecodeert moet worden. Vrijdag ga ik naar de garage dan weet ik wat meer

Ik zal de skoda ap weer is proberen, want ik had het al opgegeven.

P.s. thanks voor alle hulp

Bijlagen

• Screenshot_20250501_101241_AliExpress.jpg
    Screenshot_20250501_101241_AliExpress.jpg
    129,1 KB · Weergaven: 4
als je de richting aanwijzer naar je toe trekt dan gaan de mist lichten samen met de groot lichten aan normaal alleen de groot lichten . En het kon bij het coderen dus dacht ach waarom ook niet .
Ik heb echt alles wat aan kon aan gezet
Maar had vandaag opgezocht en er stond dst het mocht. Dus we gaan het volgende jaar zien bjj de apk

Ben bezig met de skoda connect. Heb het terug gezet naar fabrieksinstellingen , probeer het nog een keer maar ver kom ik niet . Auto verbonden met de hotspot van mijn mobiel . Anders doet connect niks .
Probeer via de ap auto te activeren .
Dit is wat ik krijg zie foto.

Bijlagen

• Screenshot_20250501_203236_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250501_203236_Samsung Internet.jpg
    104,7 KB · Weergaven: 3
  • 20250501_202340.jpg
    20250501_202340.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 3
  • 20250501_204201.jpg
    20250501_204201.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 3
  • Screenshot_20250501_203236_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250501_203236_Samsung Internet.jpg
    104,7 KB · Weergaven: 3
  • 20250501_202340.jpg
    20250501_202340.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 3

Sjoerdb

Forumguru
Met betrekking tot de mistlampen in combinatie met grootlicht: vroeger is de volvo 480 ook goedgekeurd voor Nederland, met ingeklapte koplampen waren er 2 extra lampen naast de knipperlichten. (Er waren ook nog mistlampen in de grill) Deze hadden functie indien licht niet ingeschakeld was. Indien licht wel was ingeschakeld is, werken ze niet automatisch mee. Maar door middel van een schakelaar in het middenconsole konden ze wel bij geschakeld worden zodat er 4 lampen als groot licht aan waren.

Ik heb de functie ook langs zien komen, heb hem express niet aan laten zetten. Het nadeel vindt ik dat je het niet met een knopje of in scherm kan uitschakelen. Ik wil nog eens proberen om dit anders mee te laten schakelen. Het systeem laat zich vast wel voor de gek houden, als je het maar goed doet.

Over de mist lampen . Ik zal dat morgen direct vragen bij hrt coderen van de camera of dat kan. B.t.w Ook wat ik ga doen is de boven achter remlicht mee laten knipperen bij gevaarlicht.
Ik ga nu de ap verwijderen dan weer Instaleren.

Bovenaan Onderaan