Paar kleine aanpassingen op de Fabia.

Wat vinden jullie er van?

• Ik zie de humor er wel van in.

Stemmen: 7 100,0%
  • Dit kan echt niet.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    7

Flocky1

Actief lid
image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg Heb wat kleine aanpassingen aangebracht op mijn Fabia.
Neem het niet al te serieus.
Ik zie zelf de humor er wel van in.
* RS logo op de grill.
* RS logo op de achterklep
* Roofrails in aluminium (wrappen).
Wat is jullie mening?

Canon-Eye

Forumguru
Die lichte dakrails staan 'm wel goed. :thumbsup:

Ik heb ooit ook bijna 6 jaar in zo'n zwarte F1 combi gereden en daar had ik juist alle verdere opsmuk aan type-aanduidingen en "Elegance"-troep vanaf gehaald, omdat ik daar nogal een hekel aan heb. Al is het maar om praktische redenen: je krijgt het nooit goed schoon zonder tandenborstel en je poetsdoek blijft erin hangen. Verder had ik de dealer opdracht gegeven om een nummerplaathouder zonder reclame te monteren.
Ik ben niet zo van die opsmuk - en al helemáál niet van zo'n "schaap in wolfskleren"-uitmonstering... :nono:

(Liever andersom zelfs: ik zou eerder geneigd zijn om een RS optisch helemaal te neutraliseren zodat je daar niks meer van ziet)

cortrans

Forumguru
Die dakrails staat hem goed hoor (heeft mijn FII ook trouwens), en die uitlaten staan wel stoer, maar er zal er maar 1 werken gok ik zo?? Grill staat in deze kleur ook wel netjes dus........:thumbsup::thumbsup:

bobbl

Forumguru
Grille vindt ik mooi, maar verder ben ik ook van de wolf in schaapskleren, dus geen typeaanduidingen op de auto, en zeker niet van een sneller type!

Cordoba

Forumguru
Waarschijnlijk omdat het (te) mat is, maar ik vind de dakrails niet geweldig, eigenlijk vallen de zwarte kunststof uiteinden van de rails hierdoor extra op. Ik heb ook wel eens foto's van een zwarte F1 combi gezien met glanzende (chromen) dakrails, en dat vond ik erg fraai.

Net als Canon-Eye ben ik in principe ook niet zo van de extra aanduidingen, bij eerdere auto's al meegemaakt dat ook het personeel bij de dealer niet meer wist met welke versie/motorisatie ze te doen hadden, en ooit ook een stoplicht sprintje gedaan met een herkenbare GSi in dezelfde kleur als mijn eigen auto, maar mijn auto bleek iets beter ingereden te zijn. :D (en duidelijk sneller dan de andere GSi-rijder had ingeschat). Maar wat je doet is een persoonlijke keuze, dus ik zal niet zeggen dat het niet kan, sterker: je hebt bewezen dat het kan.:jaja:

@Flocky1 Wat me ook opvalt bij je foto's: de rubberstrip aan de onderkant van de ramen in het achterportier, zien er vreemd/vervormd/beschadigd uit. Die aan de bestuurderskant vertoont een golvende lijn bij het raamstijltje, die aan de passagierszijde lijkt wat verfrommeld net achter het voorportier. Als je het portier opentrekt, kun je die strips zo omhoog drukken en verwijderen, en proberen te fatsoeneren, of vervangen door nieuwe strips (strips kosten iets van 17 euro per stuk nieuw).

turboturbo

Forumguru
Ik zie de humor er wel van in. Maar ik vind het meer humor als er bijv '1.9 SDI' achterop staat, maar het is een RS.
Bijv zoals een forumlid een paar jaar geleden met zijn Fabia I had: een zeer snelle opgevoerde 1.9TDI (met veel pk en heel veel koppel) Is nog wel een topic van te vinden denk ik. Die was bloedsnel maar dat verwacht niemand :)

Persoonlijk ben ik meer van wat er op de achterklep staat, moet ook in het vooronder liggen. Niet meer en niet minder.

Cordoba

Forumguru
Ik zie de humor er wel van in. Maar ik vind het meer humor als er bijv '1.9 SDI' achterop staat, maar het is een RS.
Bijv zoals een forumlid een paar jaar geleden met zijn Fabia I had: een zeer snelle opgevoerde 1.9TDI (met veel pk en heel veel koppel) Is nog wel een topic van te vinden denk ik. Die was bloedsnel maar dat verwacht niemand :)

Persoonlijk ben ik meer van wat er op de achterklep staat, moet ook in het vooronder liggen. Niet meer en niet minder.

Volgens mij was die Fabia ook in dezelfde kleur, als ik het me goed herinner. Wat die achterklep betreft: dan zou mijn vooronder leeg moeten zijn (niets op de klep, geen Fabia en geen motoraanduiding).:D

Linkje naar het topic van de door turboturbo genoemde Fabia.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan