Waarschijnlijk omdat het (te) mat is, maar ik vind de dakrails niet geweldig, eigenlijk vallen de zwarte kunststof uiteinden van de rails hierdoor extra op. Ik heb ook wel eens foto's van een zwarte F1 combi gezien met glanzende (chromen) dakrails, en dat vond ik erg fraai.
Net als Canon-Eye ben ik in principe ook niet zo van de extra aanduidingen, bij eerdere auto's al meegemaakt dat ook het personeel bij de dealer niet meer wist met welke versie/motorisatie ze te doen hadden, en ooit ook een stoplicht sprintje gedaan met een herkenbare GSi in dezelfde kleur als mijn eigen auto, maar mijn auto bleek iets beter ingereden te zijn.

(en duidelijk sneller dan de andere GSi-rijder had ingeschat). Maar wat je doet is een persoonlijke keuze, dus ik zal niet zeggen dat het niet kan, sterker: je hebt bewezen dat het kan.
@Flocky1 Wat me ook opvalt bij je foto's: de rubberstrip aan de onderkant van de ramen in het achterportier, zien er vreemd/vervormd/beschadigd uit. Die aan de bestuurderskant vertoont een golvende lijn bij het raamstijltje, die aan de passagierszijde lijkt wat verfrommeld net achter het voorportier. Als je het portier opentrekt, kun je die strips zo omhoog drukken en verwijderen, en proberen te fatsoeneren, of vervangen door nieuwe strips (strips kosten iets van 17 euro per stuk nieuw).