overzicht toeleveranciers Yeti

EdK

Forumguru
zo zie je maar hoeveel leveranciers en dus personeel zijn dagelijkse happie op het bord verdiend aan alleen al deze Yeti
 

Captain Hook

Forumguru
Tja, en dan moet het bij het bestellen, inplannen productie, productie en uitlevering allemaal goed gaan en dan heb je je auto hopelijk binnen 12 weken... :koffie:
 

wimv

Actief lid
Een hele organisatie. Kun je je voorstellen dat er soms wel eens iets mis kan gaan ?
 
Ik ben een aantal jaren geleden actief geweest met de logistiek voor Ford Motor Comp/Detroit. Dit zijn allemaal heel bekende toeleveranciers. Inderdaad is het een hels karwei om ervoor te zorgen dat alle onderdelen op tijd bij de lopende band staan om ervoor te zorgen dat de productie op peil blijft. Ik heb hele gekke dingen meegemaakt van afgekeurde onderdelen tot te late leveranciers en dan de stress om alles toch op tijd in huis te hebben. Als de productielijn tot stilstand komt, breekt de hel los.
Hetzelfde gebeurd nu bij Skoda. Er is op dit moment erg veel vraag naar de DSG bakken en de Panoramadaken waardoor auto's met deze onderdelen een veel langere levertijd hebben dan normaal.
Ik heb mijn auto op 29 mei besteld en de verwachtte productie (als alles goed gaat) is pas in week 37.
groeten Nico
 

Claude

Lid
@nicploeg
Is er ergens op Internet een plek waar je zelf de voortgang van de productie(planning) kunt bekijken aan de hand van het Komm.nummer?
 

Claude

Lid
Nou ja, Muntstad auto in Utrecht heeft zoiets wel voor elkaar, maar alleen voor de eigen klanten. Die kunnen met het Komm.nummer de status raadplegen.
 
Bovenaan Onderaan