Overstappen van Octavia naar Yeti

Jan_Hein

Actief lid
Op 10 mei de YETI besteld en gisteren (6/7) werd ik gebeld om een afspraak te maken voor aflevering. Da's lekker vlot.
Zou eind juli/begin augustus pas aankomen.
Hij ziet er schitterend uit !!

Jan_Hein

Actief lid
Dankjewel.
Jammer genoeg kan ik 'm nog niet meenemen op vakantie. Nu wordt het pas morgen over een week.
Het begint nu toch te kriebelen. Nog wat foto's gemaakt op de opslagplaats.
Staat nu te pronken op het bureaublad.

Jan_Hein

Actief lid
DSC00773.jpg

Even kijken of ie ut doet.

Dinsdag in een yeti gezeten en ik kan maar 1 ding zeggen: wat zit die auto lekker zeg. Maarja ik heb net mijn octavia en de yeti is gebruikt gewoon nog veel te duur. Maar anders ........

EdK

Forumguru
Ja en wat moeten we nu nog zeggen ?
Is gewoon weer een mooie Yeti erbij in NL
Alleen dat je nog anger moet wachten..
Mag je hem zelf niet rijklaar maken in de garage van de dealer :)

ik rij nu 16 maanden een yeti elegance met veel plezier en vele km . dus ook veel plezier met de yeti .

Jan_Hein

Actief lid
Dank jullie wel voor alle reacties.
Vanmiddag de YETI opgehaald en ik moet zeggen : jullie hebben niks teveel gezegd. Vanavond de eerste 75 km gereden en het is geweldig. Niks traag, lekker vlot met het verkeer mee.
De bediening van de diverse knopjes lijkt wel wat prettiger te zijn dan de O2. Het geluid binnen is ongeveer hetzelfde. Goede zithoogte, maar daar heb ik 'm voor aangeschaft.
Tot mijn grote schaamte had ik geen proefrit gemaakt voor de bestelling en ben ik afgegaan op jullie aanbevelingen. Er was er geen beschikbaar. Was het wel vast van plan.
Ben er in ieder geval erg blij mee.

Bovenaan Onderaan