Oude hoofdgebruiker verwijderen en nieuwe hoofdgebruiker worden

Jessedew

Forumguru
Niet helemaal on topic, maar.. iemand enig idee of je zomaar 2 personen aan de Skoda app kan koppelen? Ik heb de myskoda app, die werkt prima, op afstand ruit ontdooien etc of opladen op afstand. Nu wil mijn vrouw die ook, (anders moet ze krabben, of mij appen of ik de ruit wil ontdooien stel ik ben op mijn werk, waar ik met de motor heen ga)

oftewel, kan zij ook die app installeren? En welke aanvullende handelingen zijn daarvoor nodig? Ik dacht, vraag het hier even, voordat ik een goed werkend systeem/ app / koppeling met de auto om zeep help.

Dus heeft er hier iemand op 2 telefoons de Skoda app voor 1 auto?
Dit nu werkend. Eerst my Skoda app gedownload op telefoon vrouw, account aangemaakt, daarna vin nummer van de auto toegevoegd. Vervolgens in de auto zelf aangemeld via gebruikers (infotainment) (op plusje nieuwe gebruiker klikken,)vervolgens in de app gekozen voor gast gebruiker. Nu kan zij ook de app gebruiken. Het is alleen nodig om eventueel de voorruit te kunnen ontdooien op afstand en te verwarmen. verder gebruikt ze m niet. Meestal ben ik thuis en regel ik het.

EdK

Forumguru
Ja zou dat ook wel willen , maar ja dan ziet ze al die telefoon nummers van me buitenvrouwen.......
En tsja dan haal ik 2026 niet meer.......... :koffie:

Hij synct toch geen contacten ;). Alleen je Skoda account. Dus je minaressen zijn veilig. Zou me eerder druk maken om de gps locatie van je auto dan.

• Haha
Waarderingen: EdK

Jessedew

Forumguru
Nou datkan de hoofdgebruiker verbergen kwam ik achter:LOL: maar ik check het wel vaak om te weten of mn vrouw al onderweg is. Handig voor de logistiek zegmaar

Bovenaan Onderaan