oud vrouwtje

rickvandevelde

Senior Member
Vanmiddag boodschappen gedaan en bij terugkomst bij de auto een behoorlijke schade.
Gelukkig wel een briefje onder de ruitenwisser met het telefoonnummer van de boosdoenster.
Het was een oud vrouwtje dat bij het uit parkeren mijn auto heeft geraakt.
Ik had niet verwacht dat er nog mensen waren die niet proberen onder een door hun veroorzaakte schade proberen uit te komen.
Hulde dus aan de 65 plussers!

Plaatje bij het praatje

Bijlagen

• superb 2.JPG
    superb 2.JPG
    89,9 KB · Weergaven: 114

Cordoba

Forumguru
Vooral onder ouderen kom je dit nog regelmatig tegen. Wat de schade betreft: hopen dat bevestigingspunten van bumper e.d. niet een tik mee hebben gehad (waardoor een nieuwe niet lekker past).

paultie

Forumguru
Dat wordt een schade van rond de 1400 EUR denk ik. Dat was het bij mij ook namelijk.
Ik was wat minder fortuinlijk. Bij mij had niemand een briefje achter gelaten. Waarschijnlijk op de parkeerplaats iemand met een aanhangwagen achteruit ertegenaan gezeten.

Schade ligt nu bij het waarborg fond.
suc6 met de verdere afwikkeling

IMG_2151.jpg IMG_2153.jpg

rickvandevelde

Senior Member
Dat wordt een schade van rond de 1400 EUR denk ik. Dat was het bij mij ook namelijk.
Ik was wat minder fortuinlijk. Bij mij had niemand een briefje achter gelaten. Waarschijnlijk op de parkeerplaats iemand met een aanhangwagen achteruit ertegenaan gezeten.

Schade ligt nu bij het waarborg fond.
suc6 met de verdere afwikkeling

Bekijk bijlage 23699 Bekijk bijlage 23700

Dan kom ik er inderdaad nog goed vanaf als de schade vergoed word.
Balen als je zo voor kosten komt te staan als je er zelf niets aan kunt doen!

EdK

Forumguru
Zelfde gehad een aantal jaren terug met de RoomsteR en ook netjes een briefje onder de raam.
En was geen oud dametjes maar een dertiger uit het bedrijf naast ons waar ik werkte.
Kosten een geheel nieuwe achterbumper incl montage een 1000,00 eurie toendertijd

Maar er zijn dus nog genoeg nette mensen hoor, kijk alleen maar eens op het forum hier hoe netjes we tegen mekaar zijn ....:deuk:

LdN

Forumguru
Een collega van mij vond ook eens zijn auto terug op het parkeerterrein van batavia stad met de nodige schade aan de linker zijkant.
Er was zeker voor 3/4 van de lengte met een bumper langs geschuurd en beide deuren waren ingedrukt, het was dus niet echt zachtjes
gegaan.
Gelukkig zat er een briefje tussen zijn ruiten wisser en hij dacht al dit van de dader was en dat er nog steeds eerlijke mensen bestonden
tot dat hij las wat er op stond;
"Ik heb je auto beschadigd en ik schrijf dit briefje omdat er allemaal mensen naar me staan te kijken doei!"

EdK

Forumguru
Helaas komt dat ook vaakgenoeg voor en je zou ze verhangen die gasten.
Daarom als ik op parkeerterrein iemand schade zie maken neem ik toch altijd het kenteken op van die gast.
En wil dan erg graag getuige zijn voor de partij met de schade !

WillemJan

Forumguru
(...)
"Ik heb je auto beschadigd en ik schrijf dit briefje omdat er allemaal mensen naar me staan te kijken doei!"
Dit ben ik ook wel eens tegengekomen in een boekje van Max Tailleur... Nu niet zp grappig.
Groetjes.... Willem-Jan

LdN

Forumguru
Modbreak: niet de gehele voorgaande posting quoten. Lees de regels van het forum mbt het quoten aub eens
Kan best zijn, dit is toch echt gebeurt, mogelijk kende de briefjes schrijver Max ook.

Laatst bewerkt door een moderator:

Blackokkie2

Forumguru
Zelfde gehad een aantal jaren terug met de RoomsteR en ook netjes een briefje onder de raam.
En was geen oud dametjes maar een dertiger uit het bedrijf naast ons waar ik werkte.
Kosten een geheel nieuwe achterbumper incl montage een 1000,00 eurie toendertijd

Maar er zijn dus nog genoeg nette mensen hoor, kijk alleen maar eens op het forum hier hoe netjes we tegen mekaar zijn ....:deuk:
Dat is toch alleen voor de show Zo zijn wij Skoda-rijders.

Bovenaan Onderaan