Originele sigarettenaansteker

Birima

Nieuw lid
Beste liefhebbers,

Ben mijn originele sigarettenaansteker kwijtgeraakt met waarschijnlijk stofzuigen. Is er iemand die dat ding nooit gebruikt en waarmee ik iets kan regelen? Liefst een originele zoals op de foto weergegeven met '12 V' er op.

Groet,
 

Bijlagen

  • aansteker.jpg
    aansteker.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 4

Birima

Nieuw lid
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik heb de auto nog maar kort en tot gisteren werd met die socket de telefoon opgeladen. Nu Apple Carplay is geactiveerd is de telefoon naar de USB verhuisd en wilde ik de 'aansteker' (die ik nog nooit geprobeerd had) er weer insteken maar die is dus kwijt. Zit net naar deze text op Ebay te kijken. Als ik het goed begrijp gaat een aansteker niet eens werken,.
1716415725862.png
 

Birima

Nieuw lid
Dit is een foto van mijn auto. De 'aansteker' is net rechts onderin te zien. Kan iemand bevestigen of dit inderdaad een dummy was?
 

Bijlagen

  • skoda-octavia-2 aansteker.jpg
    skoda-octavia-2 aansteker.jpg
    304,9 KB · Weergaven: 19

Okki

Donateur
Dit moet je hebben


Dit is het origine part nummer 7L6919311
Wellicht is bij de garage bestellen nog wel goedkoper dan op internet
 
Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Dat zijn idd al heeeel lang afdekkapjes. Wie rookt er nog in de auto?!? ;)
De link van @Okki is idd een correct voorbeeld.
 

Rallye

Forumguru
Mijn huurauto op Mallorca twee weken geleden was zelfs een rokersuitvoering. En daar was gebruik van gemaakt ook. Niet handig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Asbak en sigaretten aansteker is tijdje nog optie geweest en is al een redelijke tijd een 12VDC wcd geworden....
En voor de nostalgie heeft men die de vorm gegeven van de ......................... juisttttttttt sigaretten aansteker waar je ook een sigaar mee kan aansteken....... jippieeeee
 

Canon-Eye

Donateur
Niet alleen uit nostalgie, maar vooral ook omdat zo'n "stekker" al vele jaren feitelijk de standaard is voor losse 12V apparaten bedoeld voor gebruik in de auto - van losse navigatiesystemen en koelkasten tot omvormers naar 220V/AC, telefoonopladers etc...
 

Okki

Donateur

En hier een discussie over 6 pagina's

 

Birima

Nieuw lid
Bling bling... Heb er nu een originele VW brander inzitten met een sigaret symbool erop. Die doet het dus niet maar ik ben tevreden.
 
Bovenaan Onderaan