Oranje-lampje blijft branden

Waalko Kramer

Forumguru
De afgelopen weken krijg ik regelmatig een melding dat er een lampje defect is!

Misschien zijn de led-lampen de boosdoener. Heb zelfs canbus-led en weerstandskabels er tussen zitten.
Lampen zijn van Xenonlamp.nl

Als zo'n oranje-lampje blijft branden tijdens de APK wordt de auto dan afgekeurd?
Als ik na 2x het contact uit en aan heb gezet is het weer weg.

Kan je ook via Vag.com of vcds de lampcontrole uitschakelen? En zo ja wie in de Zaanstreek heeft komende maand tijd om het voor mij te fixen...

RefleCs

Forumguru
Heb je echt alle lampjes (dus ook de kentekenverlichting) gecontroleerd op werking? De net genoemde was ik ook vergeten te controleren.

Zwapp

Forumguru
Dat ik bezig ben geweest met leds was dit vaak ook het geval, een van je leds werkt dan niet goed mee.
As je contact opneemt met xenonlamp zijn zij zeker bereidwillig deze om te ruilen. Dit heb ik tot 4x toe gedaan totdat ik een iets duurder type kreeg, toen was het opgelost...

Waalko Kramer

Forumguru
Dat ik bezig ben geweest met leds was dit vaak ook het geval, een van je leds werkt dan niet goed mee.
As je contact opneemt met xenonlamp zijn zij zeker bereidwillig deze om te ruilen. Dit heb ik tot 4x toe gedaan totdat ik een iets duurder type kreeg, toen was het opgelost...

Maar welk lampje zal het zijn.

Mistlampen, bocht rij, drl, stadslicht of kenteken verlichting..

Wat een K werk.

Canon-Eye

Forumguru
Een voor een tijdelijk vervangen door een origineel lampje, dan moet-ie wel een keertje tevoorschjn komen zou ik denken?

Laatst bewerkt:

Waalko Kramer

Forumguru
Een voor een tijdelijk vervangen door een origineel lampje, dan moet-ie wel een keertje tevoorwchjn komen zou ik denken?

Ja het vreemde soms wel melding en dan weer niet.

Maar kan je via vag.com of vcds ook lampcontrole uitzetten? Dan is het probleem verholpen...

Canon-Eye

Forumguru
Dit probleem zou dan verholpen zijn (als dat al mogelijk is, wat ik niet weet) door een nieuw probleem te creëren: je wordt dan helemaal niet meer gewaarschuwd.
Ga je dan zelf weer vóór elke rit checken of de belangrijkste lampjes (rem-, achter- en knipperlichten) het echt doen? Denkutnie...:nono:

Bovenaan Onderaan