Opvolger Skoda Octavia RS......

LT83

Forumguru
Kijk de eerste mods zijn alweer een feit. Zwarte omlijsting van de grill vind ik erg gaaf. De gouden klauwen vind ik daarentegen eerlijk gezegd niet bij de auto passen ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik vind het ook mooier klinken dan het eruit ziet, "gouwe klauwe".
Maar snapt nou niemand welke mod ik nog node mis?
 

HarrieSkoda

Forumguru
20170614_140211.jpg

Wat zie ik hier afgebeeld?

Overigens de zwart gespoten grill omlijsting staat hem super.
Remklauwen had ik persoonlijk ook een andere kleur gegeven. Rood komt in dat geval weer mooi terug bij je auto!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Denk dat het een verwisseling is met een ander forum; lijkt op een apparaat om illegaal sterke drank mee te destilleren
 

Rosinfield

† In Memoriam
Wat hebben jullie toch met die dingen? Ik heb geen gram vet op de botten, maar heb nooit last van de kou gehad in al die jaren auto rijden. Even wachten tot het warm wordt, prima te doen. Stelletje watjes ;)
 

Jee13

Forumguru
zal handtekening zo even aanpassen ;) @Rosinfield

kwam er inderdaad achter dat ik een Webasto Standkachel heb, 1 met Simkaart, de Thermocall 3, werkt leuk via een app op de telefoon

Klauwen kunnen zo overgeschilderd worden, maar ik ben graag beetje dwars:D

uiteraard alle lampjes in het interieur vervangen voor led, voetverlichting ook vervangen door rode leds welke perfect past bij kleur van dashbordverlichting.

In de voorportieren zit ook een rode ledstrip standaard bij een FR, leuk detail, deze heb ik met vcds aangepast en wordt wit indien auto in achteruit gezet wordt.......gewoon omdat het kan
 
Bovenaan Onderaan